    From: Jacek <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ustawa o policji - interpretacja
    Date: Wed, 20 Feb 2002 19:47:52 +0100

    bob wrote:

    > Ciekawe który policjant, tak odpowiedział??
    > Jednym z podstawowych zadań policji jest zapobieganie.
    To nie wazne ktory.
    Z rozmowy wynikalo, ze interwencja moze nastapic dopiero po wystapieniu
    zdarzenia
    a zagrozenie zdarzeniem jest jedynie rejestrowane, odnotowywane.
    Powolywal sie na Ustawe o policji, z ktorej maja wynikac takie procedury
    postepowania.
    Dlatego trudno mi sie spierac.
    Moze rzeczywiscie takie procedury sa tam zapisane.

    Jacek