eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUstawa o ochronie danych osobowych a księgi kościelne[bazy danych] i konkordat › Re: Ustawa o ochronie danych osobowych a księgi kościelne[bazy danych] i konkordat
  • Data: 2008-05-13 20:05:04
    Temat: Re: Ustawa o ochronie danych osobowych a księgi kościelne[bazy danych] i konkordat
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:g0bg90$2ua$1@news2.task.gda.pl...

    > no jeśli jako ta wole rozumiesz chrzest, to musisz wiedzieć, ze żadne
    > kilka tysięcy lat, raptem niecale dwa tysiace lat

    Chrzest nie jest wymysłem kościoła chrześcijańskiego. Marny ze mnie
    historyk, ale obmywanie jako akt przystąpienia do kościoła, to już wiele
    tysięcy lat wcześniej praktykowano. Ale mnie nie o to chodziło. Chodziło mi
    o to, ze od wielu tysięcy lat przyjęło się, ze domyślnie dzieci przyjmują
    wiarę ojców. Potem, gdy dorosną mogą to zmienić.