eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUstawa o ochronie danych osobowych a księgi kościelne[bazy danych] i konkordat › Re: Ustawa o ochronie danych osobowych a księgi kościelne[bazy danych] i konkordat
  • Data: 2008-05-14 10:23:32
    Temat: Re: Ustawa o ochronie danych osobowych a księgi kościelne[bazy danych] i konkordat
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał

    > Jśli prawo religijne opiera się na tych samych podstawach co świeckie to
    > faktycznie nie ma o czym mówić....tyle że po co rozrózniać na organizacje
    > świeckie i religijne?

    A co Cię interesuje prawo kościelne, jak nie wierzysz, nie jest
    obowiązujące.
    W zakresie danych osobowych i pochodnych tematów, a zaznaczam, iż sprawa nie
    dotyczy tylko Koscioła, ale i innych organizacji, do których dorośli
    zapisują dzieci, to obowiązuje prawo powszechne. A jak jest w prawie
    powszechnym odnośnie wyrażania woli za dzieci itp. to przedstawiłem
    wczesniej na przykładzie kupna domu. I tego się trzymaj.