eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUstawa o ochronie danych osobowych a księgi kościelne[bazy danych] i konkordat › Re: Ustawa o ochronie danych osobowych a księgi kościelne[bazy danych] i konkordat
  • Data: 2008-05-13 20:02:27
    Temat: Re: Ustawa o ochronie danych osobowych a księgi kościelne[bazy danych] i konkordat
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:g0c3a9$sne$1@news.onet.pl...

    > Jestem pełnoletni a nie mogę tego zmienić, tak jak i inni
    > -bez poddania się procedurze ustalonej przez ową grupę
    > wyznaniową w jakiej już od lat nie uczestniczą.
    > Kumasz? Widzę że nie...

    Najprostszym sposobem wystąpienia z kościoła - tak jak z każdego innego
    stowarzyszenia czy związku - jest po prostu zaprzestanie udziału w nim. A
    to, ze ów związaek jeszcze Cię będzie przez jakiś czas uznawał, za "swojego
    członka", to już jego problem. Czemu Ty koniecznie chcesz naprawić świat?

    > Dlaczego trzeba się poddać prawu wewnętrznemu grupy wyznaniowej
    > by uzyskać gwarantowany przez państwo stan wolności wyznaniowej?!

    W czym ogranicza Twoją wolność fakt, ze gdzieś w jakiejś książce
    odnotowano, że Twoi rodzice w twoim imieniu kiedyś postanowili Cię
    ochrzcić?