  • 1. Data: 2007-04-02 07:54:33
    Temat: Ustawa o j. polskim
    Od: " ala_meller" <a...@N...gazeta.pl>

    Czy stosowanie dziwolągów w stylu "cooltura" przez instytucję w obiegu
    publicznym (nazwa pewnego projektu, przedsięwzięcia) jest zgodne z ustawą o j.
    polskim?

  • 2. Data: 2007-04-02 09:13:58
    Temat: Re: Ustawa o j. polskim
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik ala_meller napisał:
    > Czy stosowanie dziwolągów w stylu "cooltura" przez instytucję w obiegu
    > publicznym (nazwa pewnego projektu, przedsięwzięcia) jest zgodne z ustawą o j.
    > polskim?

    Nie.
    Też mnie już swędzą palce, żeby pogonić tych od easy gadek , play'ów
    itd. :(

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.eteria.net

  • 3. Data: 2007-04-02 09:33:37
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    Arek dość niespodziewanie napisał(a):

    > Nie.
    > Też mnie już swędzą palce, żeby pogonić tych od easy gadek , play'ów
    > itd. :(

    To nie taki proste
    Art 11 ust 6 ( aczkolwiek nieco wewnętrznie sprzeczny z dodanym art
    7a)pozwala na obcojęzyczne znaki towarowe i nazwy handlowe. Play, easy gadka
    i inne takie to właśnie takie znaki i/lub nazwy.
    Lepiej zatem podrapać sie w palce, niż poganiać :)
    Pzdr

    --
    Roman Rumpel GG 9429617 Skype: rumpel.roman
    C Hollywood Homicide

  • 4. Data: 2007-04-02 10:27:56
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Roman Rumpel napisał:
> [...]
    > gadka i inne takie to właśnie takie znaki i/lub nazwy.
    > Lepiej zatem podrapać sie w palce, niż poganiać :)

    Wiem, dobrze nad tym dumałem i doszedłem do wniosku, że szanse w sądzie
    są duże bo co innego marka międzynarodowa - np. Orange - a co innego
    usługa wprowadzana wyłącznie na polski rynek i zwąca się - O ZGROZO! -
    EASY GADKA.

    Dla mnie takie rzeczy to już przegięcie, jak również nazwa: Play

    Myślę, że intencją ustawodawcy - i pewnie niejeden sędzia by się z tym
    zgodził - było właśnie wyeliminowanie takich potworków .

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.eteria.net

  • 5. Data: 2007-04-02 11:06:37
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    Arek dość niespodziewanie napisał(a):

    > Myślę, że intencją ustawodawcy - i pewnie niejeden sędzia by się z tym
    > zgodził - było właśnie wyeliminowanie takich potworków .

    Intencja intencją, a przepis jest jasny, na dodatek Lege non distinguente
    nec nostrum distinguere, czy to mają być znaki podmiotów zagranicznych, czy
    krajowych - zresztą nie można takiego rozróżnienia wprowadzać.

  • 6. Data: 2007-04-02 11:22:41
    Od: " ala_meller" <a...@g...pl>

    A czy wg tej ustawy Easy Gadka powinna byc we wszystkich materiałach
    tłumaczona na j.polski?

  • 7. Data: 2007-04-02 11:47:01
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@e...net> napisał:

> [...]
    > wprowadzana wyłącznie na polski rynek i zwąca się - O ZGROZO! - EASY
    > GADKA. Dla mnie takie rzeczy to już przegięcie, jak również nazwa: Play

    W czym nazwy "Easy Gadka" i "Play" są gorsze od nazwy "Eteria.net"?

    Krystian

  • 8. Data: 2007-04-02 14:32:16
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 02-04-2007 o 11:33:37 Roman Rumpel <"<romane"@screwspam> napisał(a):

    > Art 11 ust 6 ( aczkolwiek nieco wewnętrznie sprzeczny z dodanym art
    > 7a)pozwala na obcojęzyczne znaki towarowe i nazwy handlowe. Play, easy
    > gadka i inne takie to właśnie takie znaki i/lub nazwy.

    A jak sie ma owa ustawa do nazw zawodow? Szczegolnie jesli istnieje polski
    odpowiednik nazwy. Chodzi mi o ogloszenia gdzie poszukuja publisherow,
    section managerow, data editorow i mase innych.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 9. Data: 2007-04-02 23:45:53
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Jasko Bartnik napisał:

    > A jak sie ma owa ustawa do nazw zawodow? Szczegolnie jesli istnieje
    > polski odpowiednik nazwy. Chodzi mi o ogloszenia gdzie poszukuja
    > publisherow, section managerow, data editorow i mase innych.

    Miała ten szajs wyeliminować :(

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.hipnoza.info

  • 10. Data: 2007-04-02 23:48:11
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Krystian Zaczyk napisał:
    > W czym nazwy "Easy Gadka" i "Play" są gorsze od nazwy "Eteria.net"?

    Eteria.net to w pełni tego słowa nazwa własna i przyjemne do wymówienia
    w j. polskim.

    A ta "EASY GADKA" to przecież klasyczna angloszczyna :(

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.eteria.net