  • 1. Data: 2007-04-02 01:36:19
    Temat: Czy moze mnie siostra przemeldowac na moja prosbe?
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    Wypelnione wnioski + moj dowod osobity + upowaznienie notarialne na wymeldowanie
    z mieszkania (ktore sprzedane jest) i zameldowanie w tym samym miescie.

    Czy to mozliwe, czy znowu wszystko absurdalne w tym kraju?

  • 2. Data: 2007-04-02 01:47:50
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl>

    kjvirtual wrote:
    > Wypelnione wnioski + moj dowod osobity + upowaznienie notarialne na wymeldowanie
    > z mieszkania (ktore sprzedane jest) i zameldowanie w tym samym miescie.

    Oczywiscie. Przechodzilem to pare miesiecy temu.

    Jacek

  • 3. Data: 2007-04-02 02:34:26
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "kjvirtual" <k...@g...com> wrote in message
> [...]
    > z mieszkania (ktore sprzedane jest) i zameldowanie w tym samym miescie.
    >
    > Czy to mozliwe, czy znowu wszystko absurdalne w tym kraju?

    z twoją zgodą czy bez twojej zgody posługiwanie się cudzym dowodem jest
    karalne.
    upoważnienie notarialne, jej dowód i jej podpis jak najbardziej tak, ale
    twój dowód raczej nie.

  • 4. Data: 2007-04-02 18:05:35
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>

    On 2007-04-02 04:34, witek wrote:
> [...]
    > karalne.
    > upoważnienie notarialne, jej dowód i jej podpis jak najbardziej tak, ale

    Rzecz w tym, że ustawa wymaga obecności osobistej. Moim zdaniem jedynym
    wyjściem jest pełnomocnictwo dla siostry do reprezentacji Ciebie w
    postępowaniu administracyjnym dotyczącym wymeldowania. (Zameldować może
    Ciebie już siostra).

    --
    Przemysław Płaskowicki
    It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession

  • 5. Data: 2007-04-02 19:00:51
    Od: Rafał Prasał <r...@g...com>

    kjvirtual pisze:
    > Wypelnione wnioski + moj dowod osobity + upowaznienie notarialne na wymeldowanie
    > z mieszkania (ktore sprzedane jest) i zameldowanie w tym samym miescie.
    >
    > Czy to mozliwe, czy znowu wszystko absurdalne w tym kraju?

    Można tylko zameldować kogoś, ale wymeldować trzeba sie osobiście, chyba
    że masz notarialne upoważnienie. doświadczyłem tego niedawno:(