  • 271. Data: 2007-06-15 21:35:10
    Temat: Re: Ustanawianie wlasnych regulaminow
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Johnson wrote:

    > Wot rozumowanie ... :) Twoja logika jest porażająca.

    Dla tępaka każdy przejaw logiki (czy choćby umiejętność śledzenia wątku
    bez totalnego gubienia się) jest porażający.

  • 272. Data: 2007-06-15 21:56:05
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 15-06-2007 o 15:10:48 Johnson <j...@n...pl> napisał(a):

    > Nie ma. Ale wyraża w sposób oczywisty wolę uprawnionego by delikwent
    > znalazł się poza terytorium centrum handlowego.

    Nie koniecznie. Moze tylko wyraza wole checi dowalenia komus bez powodu :)

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 273. Data: 2007-06-15 21:57:34
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 15-06-2007 o 17:30:00 pluton <z...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Jezeli kino jest prywatne, ma konkretnego wlasciciela, Jana Kowalskiego,
    > to chyba nie jest 'publiczne', tylko prywatne.

    Dom moze byc publiczny a miec za wlascicieja Iksinskiego :)

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 274. Data: 2007-06-15 22:16:23
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 15-06-2007 o 09:40:59 Olgierd <n...@o...com>
    napisał(a):

    > Różnica polega na tym, że Johnson - w przeciwieństwie do wielu osób,
    > które mogłyby się ograniczać do zadawania pytań i czytania odpowiedzi -
    > naprawdę ma poziom wiedzy, hmm... ponadprzeciętny.

    Nie zaprzecze. Poziom wiedzy ma spory. Ale czasem cos faktycznie sie
    gdzies zagubi. A potem z kolejnego powiedzenia o glupocie:

    "Głupim nie jest ten, kto popełnił jakieś głupstwo, lecz ten, kto nie umie
    tego głupstwa ukryć."

    Ale to tak na marginesie. Wciaz upieram sie przy tym, ze w watku nie
    pojawilo sie rozwiazanie problemu "czy mozna wprowadzic zakaz
    fotografowania do regulaminu i na jego podstawie skutecznie wyrzucac
    fotografujacych z obiektu". Johnson zapewne zakrzyknie: "tyle razy juz
    mowilem, nie chce mi sie jeszcze raz". W ten sposob zamiast zakonczyc
    doszczetnie rozmowe, przeciaga bezsensowny spor.
    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 275. Data: 2007-06-16 08:10:29
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Fri, 15 Jun 2007 17:30:00 +0200, pluton napisał(a):

    > Faktycznie sie nia znam, potwierdzam to jasno drugi raz
    >
    > Jezeli kino jest prywatne, ma konkretnego wlasciciela, Jana Kowalskiego,
    > to chyba nie jest 'publiczne', tylko prywatne.

    Rozróżnij "własność publiczną" od miejsca publicznego.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://plfoto.com/1227251/zdjecie.html

  • 276. Data: 2007-06-16 08:11:37
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Fri, 15 Jun 2007 17:47:46 +0200, Henry (k) napisał(a):

    > Zaś na pismo
    > o podstawę zakazu to jakoś nieśmiało wspomnieli o 140 KC i z gróźb
    > ograniczyli się do zakazu publikacji z uwagi na PA

    No więc widzisz, czyli jest podstawa - a teraz Twoim zadaniem powinno być
    obalenie tej zasady ;-)

  • 277. Data: 2007-06-16 08:17:06
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sat, 16 Jun 2007 00:16:23 +0200, Jasko Bartnik napisał(a):

> [...]
    > pojawilo sie rozwiazanie problemu "czy mozna wprowadzic zakaz
    > fotografowania do regulaminu i na jego podstawie skutecznie wyrzucac

    Odpowiedź brzmi: można. A jeśli ktoś uważa inaczej, powinien zwrócić się
    w takim przypadku do sądu. Jeśli sąd orzeknie, że zakaz był bezprawny,
    zmienię ja - i pewnie Johnson oraz kam też zmienią - stanowisko.

  • 278. Data: 2007-06-16 08:27:22
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Olgierd pisze:

    > Jeśli sąd orzeknie, że zakaz był bezprawny, zmienię ja - i pewnie Johnson oraz kam
    też zmienią - stanowisko.

    Ja stanowiska nie zmienię, choćby orzekł o tym jakiś sąd :)

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 279. Data: 2007-06-16 09:34:43
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 16-06-2007 o 10:11:37 Olgierd <n...@o...com>
    napisał(a):

    > No więc widzisz, czyli jest podstawa - a teraz Twoim zadaniem powinno być
    > obalenie tej zasady ;-)

    Ale w przypadku 140KC mamy do czynienia zarowno z wykroczeniem poza
    granice zasad wspolzycia spolecznego, jak i granice okreslone przez
    ustawy. Mam tez watpliwosci odnosnie sformulowania "rozporządzać rzeczą".
    Zawsze mi sie to wiazalo z takimi czynnosciai prawnymi jak sprzedaz,
    przenoszenie wlasnosci itp.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 280. Data: 2007-06-16 09:37:14
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 16-06-2007 o 10:17:06 Olgierd <n...@o...com>
    napisał(a):

    > Odpowiedź brzmi: można. A jeśli ktoś uważa inaczej, powinien zwrócić się
    > w takim przypadku do sądu. Jeśli sąd orzeknie, że zakaz był bezprawny,
    > zmienię ja - i pewnie Johnson oraz kam też zmienią - stanowisko.

    Kiedys, jak bedzie mi sie nudzic to sprawdze ta mozliwosc, przynajmniej
    ktorys z nas bedzie przekonany do opcji drugiego :)

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.