  • Data: 2007-06-09 18:13:37
    Temat: Re: Ustanawianie wlasnych regulaminow
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Henry (k) pisze:

    > To reguluje ustawa prawo przewozowe (art 16)

    No i co w związku z tym?

    > Zresztą to rozwinięcie art 70 KC - wariantu drugiego gdy oświadczenie nie
    > jest wymagane "...w chwili przystąpienia przez drugą stronę do wykonania
    > umowy".

    A może jeszcze przeczytaj art. 60 kc. Wejście do cudzego budynku jest
    zachowaniem, które w wystarczający sposób wyraża wolę w sposób dostateczny.

    > Gdyby tak było było by to spore pole do nadużyć - dlatego nie ma poparcia
    > w prawie.

    60 kc. J.w.

    > Nie lepsza ani nie gorsza.

    To czemu zabraniasz właścicielowi zakazać na jego nieruchomości
    fotografowania? On ma do tego prawo.

    > Ale ja swoją wolnością sprawiam tylko, że właściciel gorzej się czuje (względnie
    ochroniarze zaczynają się bać
    > o swoją pracę widząc jak fotografuję mimo zwróconej uwagi). Za to
    > uznanie jego wolności za wyższą spowoduje, że ja muszę zaniechać
    > konkretnego działania.

    A może to przetłumacz na polski. Czemu zaniechanie określonej
    działalności na cudzej nieruchomości oznacza że wolność kogoś tam jest
    ważniejsza?

    A jeszcze lepiej wskaż normę prawną która uprawienia cię do
    fotografowania na cudzej nieruchomości, w cudzym domu, itd.

    I nie smędź z konstytucją po ona jest skierowania do organów państwa, a
    nie do osób prywatnych.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com