  • Data: 2007-06-09 19:26:57
    Temat: Re: Ustanawianie wlasnych regulaminow
    Od: kam <x#k...@w...pl#x> szukaj wiadomości tego autora

    Maciej Bebenek napisał(a):
    > Moim zdaniem nadinterpretujesz. Art.140 mówi o sposobie korzystania
    > właściciela z rzeczy (nieruchomości), nie mówi nic (bo i nie może) o
    > zachowaniu innych osób. Fotografując we wnętrzu obiektu w żaden sposób
    > nie naruszam praw właściciela do korzystania z nieruchomości czy
    > rozporzadzania nią.

    W zakres wyłącznego prawa do korzystania z nieruchomości i
    rozporządzania nią wchodzi również decydowanie o tym w jakim zakresie i
    na jakich warunkach z nieruchomości tej mogą korzystać inni. Jeśli nie
    masz takiej zgody właściciela, to nie możesz korzystać z jego
    nieruchomości, mam nadzieję że tu się zgadzamy? Mogę więc udostępnić
    nieruchomość pod warunkiem że nie będziesz fotografować i w konsekwencji
    będziesz mógł w niej przebywać tylko stosując się do tych zasad. W
    przypadku ich naruszenia przebywasz na terenie nieruchomości wbrew woli
    właściciela i w ten sposób naruszasz jego prawa do niej.

    KG