  • Data: 2007-06-09 18:18:58
    Temat: Re: Ustanawianie wlasnych regulaminow
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Henry (k) pisze:

    > Moi znajomi tak właśnie robią - przychodzą na imprezę i robią
    > zdjęcia. Ja jak ide do znajomych to tak samo. Do głowy by mi nie
    > przyszło żeby coś komuś zakazywać.

    To nie jest odpowiedź.
    Pytanie brzmi czy możesz im tego zakazać, gdybyś chciał, czy nie możesz?
    A jeśli nie możesz [zakazać im fotografować], to co możesz zakazać innym
    osobom w swoim mieszkaniu [jakich zachowań] i dlaczego to możesz, a
    czego innego [fotografowania] nie możesz :)

    > A co do prawa to tu nie jestem pewien - bo mogą być jakieś artykuły
    > na temat "nietykalności mieszkania" w KC i ochrony życia prywatnego

    A konkretnie ?

    > w Konwencji Europejskiej o ochronie praw człowieka (z tego co wiem
    > to została przyjąta w PL w 1993). Tylko ze to są konkretne artykuły
    > dotyczące mieszkań i życia prywatnego.

    A konkretnie?

    --
    @2007 Johnson