  • 1. Data: 2006-02-01 19:48:52
    Temat: Urzad Pracy-przegapilam termin,co robic?
    Od: "Morton" <n...@g...pl>

    witam,
    przegapilam o tydzien termin wizyty jako bezrobotna w Urzedzie Pracy.
    jakie tego moga byc konsekwencje, ewentualnie jak sie tlumaczyc ?
    czy przepadnie mi zasilek ?
    morton

  • 2. Data: 2006-02-01 21:33:58
    Temat: Re: Urzad Pracy-przegapilam termin,co robic?
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Ja tak mialem kiedys przegapilem , do 5 dni mozesz sie jakos wytlumaczyc ,
    po 5 dniach od nie stawienia sie automat wyrejestrowuje , nastepna
    rejestracja za 3 miesiace:(
    Co do zasilku to niewiem, bylem bezrobotnym bez prawa do zasilku.

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 3. Data: 2006-02-01 21:34:05
    Od: "K.Mackiewicz" <drynda@[nospam]o2.pl>

    Morton napisał(a):
> [...]
    > przegapilam o tydzien termin wizyty jako bezrobotna w Urzedzie Pracy.
    > jakie tego moga byc konsekwencje, ewentualnie jak sie tlumaczyc ?

    musisz jakos sie usprawiedliwic: zwolnienie lekarskie czy cos (powinnas
    wczesniej zlosic do UP np. telefonicznie) a konsekwencje moga byc takie
    ze wyrejestruja cie z UP, stracisz status osoby bezrobotnej a co za tym
    idzie zasilek dla bezrobotnych

  • 4. Data: 2006-02-01 22:18:09
    Od: marider <m...@g...pl>

    Jacek23 napisał(a):
> [...]
    > rejestracja za 3 miesiace:(
    > Co do zasilku to niewiem, bylem bezrobotnym bez prawa do zasilku.

    A nie. Znajomy tez stracil status bezrobotnego bo przegapil termin wiec
    mu doradzilem nieco, zaniosl zaswiadczenie lekarskie ze lezal 3 tyg
    chory w domu i nie mogl sie stawic. Cofneli decyzje o wyrejestrowaniu +
    zalegly zasilek wyplacili. Teraz terminow bedzie pilnowal.

    Pzdr
    --
    MB

  • 5. Data: 2006-02-03 06:49:50
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Dnia Wed, 01 Feb 2006 23:18:09 +0100, marider napisał(a):

> [...]
    > chory w domu i nie mogl sie stawic. Cofneli decyzje o wyrejestrowaniu +
    > zalegly zasilek wyplacili. Teraz terminow bedzie pilnowal.

    I szczerze mówiąc to pracownicy PUP złamali prawo... Bo ustawa mówi, że
    bezrobotny może usprawiedliwić spóźnienie w ciągu 7 dni. A później,
    teoretycznie, nic nie pomoże...

    3mcie się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 6. Data: 2006-02-03 11:54:41
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>

    Dnia 2006-02-03 07:49, Użytkownik Waldemar "Jakec" Bulkowski napisał:

    > I szczerze mówiąc to pracownicy PUP złamali prawo... Bo ustawa mówi, że
    > bezrobotny może usprawiedliwić spóźnienie w ciągu 7 dni. A później,
    > teoretycznie, nic nie pomoże...

    U mnien świstku pisze:
    III. Utrata statusu bezrobotnego
    [...]
    4. Nie stawiła się w powiatowym urzędzie pracy w wyznaczonym terminie i
    nie powiadomiła w ciągu 5 dni o uzasadnionej przyczynie tego
    niestawiennictwa (na okres 3 miesięcy),(art.33 ust.4 pkt 4 ustawy),

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor

  • 7. Data: 2006-02-03 13:21:29
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Hi!!!

    Dnia Fri, 03 Feb 2006 12:54:41 +0100, "Michał \"Kaczor\" Niemczak"
    napisał(a):

> [...]
    > nie powiadomiła w ciągu 5 dni o uzasadnionej przyczynie tego
    > niestawiennictwa (na okres 3 miesięcy),(art.33 ust.4 pkt 4 ustawy),

    No i dobrze masz napisane... Rejestrowałeś sie zapewne przez 1 listopada
    2005. Od tego dnia jest na usprawiedliwnie nieobecności 7 dni.

    3m się.

  • 8. Data: 2006-02-05 23:23:27
    Od: "Joanna" <janna3445<tnij>@gazeta.pl>

    haha ja miałam w tym przypadku wyjątkowego pecha,chyba ze 4 razy spóźniłam
    się o kilka dni i tłumaczyłam że przegapiłam termin, a raz przyszłam tydzień
    za wcześniej - ciekawe co by Sigmunt Freud na to powiedział? dodam że nie
    miałam prawa do zasiłku.