  • 1. Data: 2003-07-05 12:50:16
    Temat: Uregulowanie płatności
    Od: "Olek" <o...@b...pl>

    W jaki sposób - aktem prawnym lub dokumentem można postraszyć klienta, co by
    go skłonilo do uregulowania płatności? Mam na myśli wysłanie dokumentu,
    który wpłynie pozytywnie na jego świadomość.
    Słyszałem, że dobrze działa jakiś system z radcą prawnym...
    Posiadam podpisaną przez klienta umowę i fakturę i niestety nie wywiązuje
    się on...

    Za pomoc z góry dziękuję.

  • 2. Data: 2003-07-05 14:47:00
    Temat: Re: Uregulowanie płatności
    Od: "Michał M." <m...@l...pl.nospam>

> [...]
    > Słyszałem, że dobrze działa jakiś system z radcą prawnym...
    > Posiadam podpisaną przez klienta umowę i fakturę i niestety nie wywiązuje

    w naszym kraju to nie ma sposobu by zmusić do zaplacenia czegokolwiek

    --
    Pozdrawiam Michał
    "Tak czy inaczej, wszystko jest symbolem erotycznym." (Luis Bunuel)

  • 3. Data: 2003-07-05 18:00:16
    Od: "Olek" <o...@b...pl>

    > w naszym kraju to nie ma sposobu by zmusić do zaplacenia czegokolwiek

    to wiem, ale mozna postraszyc jakims ladnie skonstruowanym dokumentem...

  • 4. Data: 2003-07-05 20:21:20
    Od: "Łukasz C." <u...@o...pl>

    nazwij pismo "ostatecznym wezwaniem przedsądowym" Albo złóż dokumenty do
    Sądu celem wydania nakazu zapłaty. Potem po nadaniu klauzuli wykonalności
    pędem do komornika

  • 5. Data: 2003-07-06 11:41:16
    Od: "Olek" <o...@b...pl>

    > nazwij pismo "ostatecznym wezwaniem przedsądowym" Albo złóż dokumenty do
    > Sądu celem wydania nakazu zapłaty. Potem po nadaniu klauzuli wykonalności
    > pędem do komornika

    dzieki za info:)

  • 6. Data: 2003-07-08 09:20:31
    Temat: Odp: Uregulowanie płatności
    Od: "news.onet.pl" <n...@p...onet.pl>

    zleć napisanie wezwania prawnikowi ( niestety trzeba wtedy juz co najmniej
    ze 100zł zapłacić) Przedsądowe wezwanie do zapłaty sporządzone przez
    adwokata-robi większe wrażenie na dłużnikach:)
    Czasem jest wystarczajace( jeśli dłużnik ma pieniądze a tylko zwleka z
    zapłatą)
    -R.