  • Data: 2015-05-01 11:23:42
    Temat: Re: Uprawomocnienie z niejawnego bez doreczenia??
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01-05-15 o 07:41, Liwiusz pisze:

    > Nie upłynie, bo liczy się od dnia doręczenia, którego tu nie było.

    Jeśli sąd - wiemy że błędnie - uznał za skutecznie doręczone pismo
    pozostawione w aktach sprawy (a tak podejrzewam), to termin biegnie od
    wydania danego dokumentu. Nie mieszaj proszę.

    Zawsze w takich wypadkach, gdy po czasie na wniesienie środka
    zaskarżenia dowiadujesz się o czymś, wnosisz o przywrócenie terminu wraz
    ze środkiem odwoławczym. I nie ma co tu filozofować. Jak nie wniesiesz,
    to sąd środek zaskarżenia odrzuci z urzędu jako wniesiony po
    terminie.Jak wniesiesz sam wniosek o przywrócenie, to z jednej strony
    będzie Ci biegł termin na środek zaskarżenia, bo skoro wnosisz o
    przywrócenie terminu, to dowiedziałeś się o czynności na którą chcesz
    się żalić.

    Byś może są gdzieś jakieś wyjątki, bo nie chce mi się teraz tego
    śledzić, ale to będą zawsze wyjątki.