  • Data: 2015-05-01 13:12:07
    Temat: Re: Uprawomocnienie z niejawnego bez doreczenia??
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ty chcesz się zażalać, czy rozwiązać problem.

    Składanie wniosku o przywrócenie terminu nie jest rozwiązaniem problemu.

    > Pewnie masz tu racje, ale to faktu nie zmienia, że uznał.

    Skoro źle uznał, to należy postępować tak, jakby termin nie minął, czyli
    składać środek odwoławczy. Sąd się wówczas zreflektuje i dokona
    reasumpcji decyzji o prawomocności, a jeśli nie, wówczas na taką decyzję
    będzie przysługiwało zażalenie.

    --
    Liwiusz