  • 1. Data: 2004-06-30 06:36:02
    Temat: Umowa zlecenie
    Od: Szpaq<n...@o...pl>

    Ile razy pracodawca moze podpisywac ze mna umowe zlecenie a kiedy
    musi juz zatrudnic mnie na umowe o prace? Mialem jedna umowe
    zlecenie od kwietnia do czerwca a teraz druga od lipca do
    wrzesnia...Przy ktorym razie musi to juz byc umowa o prace?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-06-30 06:58:45
    Temat: Re: Umowa zlecenie
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Szpaq wrote:

    > Ile razy pracodawca moze podpisywac ze mna umowe zlecenie a kiedy
    > musi juz zatrudnic mnie na umowe o prace?

    w nieskończoność

    > Przy ktorym razie musi to juz byc umowa o prace?

    w ogóle nie musi

    KG

  • 3. Data: 2004-06-30 07:21:30
    Od: "Gigant" <g...@a...net>

    bardzo czestos ie tak bawia 3 lata pracowalem dla banku i podpisywal umowe
    az w koncu ja nie wytrzymalem i ich zostawilem to sa ich tricki zeby placic
    mniejszy podatek tak placa ok 20% a normalnie okolo 40% druga sprawa to taka
    ze nie przysluguje CI urlop platny ani zadno zwolnienie. Pozatym jesli
    bedizesz niewygodny po prostu nie podpisza z Toba umowy :-) prawda ze
    slodkie ?

  • 4. Data: 2004-06-30 11:41:50
    Temat: Odp: Umowa zlecenie
    Od: "brett" <b...@i...com.pl>

    Złóż donos do inspekcji pracy, momentalnie Cię zatrudnią na umowę o pracę.

  • 5. Data: 2004-06-30 12:23:46
    Od: "bella" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Gigant" <g...@a...net> napisał w wiadomości
> [...]
    > ze nie przysluguje CI urlop platny ani zadno zwolnienie. Pozatym jesli
    > bedizesz niewygodny po prostu nie podpisza z Toba umowy :-) prawda ze

    no jasne, gdyz umowa zlecenie nie jest umową o pracę, tylko umową
    cywilnoprawną!!!!!!!!! jak się nie podoba to należy wystąpić o ustalenie
    istnienia stosunku pracy i już.

    pozdr.
    b.

  • 6. Data: 2004-06-30 14:18:48
    Od: "Marcin Wasilewski" <r...@g...mm.pl>

    Użytkownik "bella" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > no jasne, gdyz umowa zlecenie nie jest umową o pracę, tylko umową
    > cywilnoprawną!!!!!!!!! jak się nie podoba to należy wystąpić o ustalenie
    > istnienia stosunku pracy i już.

    A możecie mi powiedzieć jaka jest moją sytuacja, jeśli:

    - mam podpisaną umowę-zlecenie na sumę 1150 zł.
    - zleceniodawca odprowadza za mnie składki ZUS

    Czy np. po roku obowiązywania takiej umowy należy mi się ewentualny
    zasiłek dla bezrobotnych, czy liczy mi się to do lat pracy/emerytury itp.???
    Składki są za mnie uczciwie odprowadzane, gdyż co miesiąc dostaję RMUA, a
    poza tym spływają mi składki na fundusz emerytalny.
    Słyszałem, że jeśli umowa jest podpisana na sumę wyższą niż minimalne
    wynagrodzenie, to do wszystkiego to się liczy, ale czy tak jest naprawdę?
    Co z potwierdzeniem ubezpieczenia zdrowotnego? Czy zakład powinien mi
    wbijać swoją pieczątkę do legitymacji ubezpieczeniowej, czy też powinnem
    okazywać u lekarza RMUA np. za ostatni miesiąc?
    Płacę dobrowolne ubezpieczenie chorobowe, co w przypadku ewentualnej
    choroby? Oddaje zwolnienie do ZUS-u czy do zleceniodawcy (zakładu pracy)
    jeśli do ZUS-u to co ma być napisane na zwolnieniu w miejscu gdzie wpisuje
    się pracodawcę?