    From: "Alek" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Umowa - zlecenie
    Date: Fri, 5 Sep 2003 09:57:32 +0200

    > Mam pytanie odnosnie naliczania czasu pracy w przypadku trwania umowy
    > zlecenia

    Mam wrażenie, że to jest de facto umowa o pracę.

    > Czy rzeczywiscie tak reguluja to przepisy?

    W przypadku umowy zlecenia chyba żadne przepisy nie mają zastosowania -
    zleceniobiorca robi jak chce, byleby zlecenie zostało wykonane zgodnie z
    umową (jakość, termin itp.).

    Jak ma wątpliwości to może zwrócić się do PIP, ale wtedy pewnie będzie
    musiała poszukać sobie innego zajęcia...

    Alek