  • 1. Data: 2002-11-06 11:12:44
    Temat: Umowa wspolpracy.
    Od: ":: [rw] gericotel ::" <n...@s...com>

    witam,
    ojciec posiada firme, ja jestem pelnomocnikiem - wspolnie z kolega
    chcemy swiadyczc okreslone uslugi. Kolega rowniez ma firme. A teraz
    chcemy podpisac umowe o wspolpracy (na razie nie mamy ochoty zakladac
    spolki) czy moze ktos dysponuje pewnymi wzorami takich umow,
    zabezpieczejaca obydwie strony ?

    pozdrawiam,
    Radoslaw

    --
    : "TWORZAC REALIZUJEMY CELE" ( r.w. - AD`2002 )
    : ****************************************************

  • 2. Data: 2002-11-06 11:18:19
    Temat: Re: Umowa wspolpracy.
    Od: "SapeR" <s...@e...com>

    ":: [rw] gericotel ::" <n...@s...com> wrote in message
> [...]
    > chcemy podpisac umowe o wspolpracy (na razie nie mamy ochoty zakladac
    > spolki) czy moze ktos dysponuje pewnymi wzorami takich umow,

    To raczej jest indywidualna sprawa i ciezko o wzory w tym zakresie,
    bo to umowa nienazwana, a raczej jakies porozumienie lojalnosciowe.
    Tutaj trzeba w sposob ogolny uwzglednic indywidualne interesy
    kazdej ze stron. Nie wydaje mi sie, zeby to mozna zrobic
    w oparciu o jakis wzor !
    Napiszcie sobie co chcecie i jak to widzicie - dodajcie ze takie
    sa wasze intencje i waszym zamiarem jest dzialac w taki sposob
    i podpiszcie - powinno wam wystarczyc ! Chyba ze maja byc jakies
    zobowiazania finansowe za nienalezyte wykonanie umowy,
    albo dzialanie na szkode - no to trzeba odpowiednio zapisac w
    zaleznosci od charakteru takich sankcji (np. kary umowne)

    Pozdro

    sap

  • 3. Data: 2002-11-07 00:40:01
    Od: ":: [rw] gericotel ::" <n...@s...com>