  • 1. Data: 2002-11-06 11:21:46
    Temat: 3 razy w reklamacji i dalej nie dziala
    Od: "mikro" <m...@p...fm>

    Witam!!

    Chcialbym sie dowiedziec czy po 3-krotnym dawaniu telefonu komórkowego
    do serwisu dalej on nie dziala to czy moge ubiegac sie o wydanie nowego
    telefonu lub zwrotu gotowki slyszalem o przepisie w ktorym jest o tym mowa
    czy ktos moze mi przyblizyc jak napisac pisemko itp??

    Z gory dziekuje Mariusz

  • 2. Data: 2002-11-06 11:44:46
    Temat: Re: 3 razy w reklamacji i dalej nie dziala
    Od: "mikro" <m...@p...fm>

    nie musi byc pisemko moze gdzie jest ten artykul na co mam sie powolac

    Z gory dzieki!!Maiusz

  • 3. Data: 2002-11-06 11:49:14
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <aqau0e$8mc$1@absinth.dialog.net.pl>, mikro wrote:
> [...]
    > telefonu lub zwrotu gotowki slyszalem o przepisie w ktorym jest o tym mowa
    > czy ktos moze mi przyblizyc jak napisac pisemko itp??

    Najpierw przybliż czy reklamowałeś z tytułu gwarancji czy rękojmi.
    Zgaduję, że to pierwsze - wtedy ważne jest to co jest w umowie
    gwarancyjnej i to jest dla ciebie praktycznie jedyny przepis. Jeśli z
    rękojmi to inna bajka.

    --
    Marcin

  • 4. Data: 2002-11-06 12:10:46
    Od: "mikro" <m...@p...fm>

    > Najpierw przybliż czy reklamowałeś z tytułu gwarancji czy rękojmi.
    > Zgaduję, że to pierwsze - wtedy ważne jest to co jest w umowie
    > gwarancyjnej i to jest dla ciebie praktycznie jedyny przepis.

    Z tytułu gwarancji!! Telfon 3 razy był naprawiany w seriwsie z tytułu
    gwarancji za każdym razem dodatkowo co innego się w nim psuło a teraz jest
    to samo co bbyło na początku:((

    Wczoraj odebrałem telefon i znowu nie działa teraz by pojechał 4 raz do
    serwisu!! Ogólnie to nie mam telefonu już od dobrych dwóch miesięcy bo cały
    czas jest w serwisie:(

    Pozdrawiam Mariusz

  • 5. Data: 2002-11-06 13:25:42
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <aqb0s9$2gd$1@absinth.dialog.net.pl>, mikro wrote:
> [...]
    > serwisu!! Ogólnie to nie mam telefonu już od dobrych dwóch miesięcy bo cały

    Musisz przeczytać umowę gwarancyjną i zobaczyć co z niej wynika - czy w
    ogóle jest jakaś klauzula dotycząca zwrotu po n-naprawach. Jeśli nie ma,
    to przy kolejnym popsuciu zgłoś reklamacje z tytułu rękojmi. Zrób to
    pisemnie i zażądaj potwierdzenia. Jeśli nie będą chcieli dać, wyślij im
    to poleconym. Będą mieli 14 dni na odpowiedz, lub 21 jeśli zechcą powołać
    rzeczoznawcę. Zakładając, że naprawią (mówi się o tym, że niezwłocznie,
    ale oznacza to zdaje się również 14 dni) i znowu się popsuje, to możesz
    domagać się odstąpienia od umowy lub wymiany aparatu i łaski w tym
    momencie nie robią. A w ogóle to poczytaj:

    http://www.federacja-konsumentow.org.pl/modules.php?
    name=News&file=article&sid=25

    I dalsze na stronach Federacji.

    --