eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUmowa przyniesiona przez kuriera i niemożność jej przeczytania przed podpisaniem › Re: Umowa przyniesiona przez kuriera i niemożność jej przeczytania przed podpisaniem
    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Umowa przyniesiona przez kuriera i niemożność jej przeczytania przed
    podpisaniem
    Date: Sun, 12 Sep 2010 09:46:14 +0200

    Dnia 2010-09-12 00:30, Użytkownik Adrian napisał:

    > Jak widzicie jest to sytuacja być może dla wielu śmieszna bo zapewne 99%
    > polaków przy tego typu umowach z takich firm jak np. TP podpisuje w
    > obecności kuriera i nie przejmuje się niczym co ona zawiera. Zdaję sobie
    > sprawę, że gdyby każdy do tego podchodził w ten sam sposób wówczas
    > kurier więcej by przesiedział u osoby czytającej umowy niż będąc w
    > trasie i dostarczając przesyłki/umowy. Jak wspomniałem wyżej nauczony
    > pewnymi sytuacjami zawsze czytam to co podpisuję. Co sądzicie czy tego
    > typu zachowanie/czujność jest wskazana przy jakichkolwiek zawieranych
> [...]

    Nie koniecznie mamy pecha trafić do tego jednego procenta.
    Z jednej strony ludzi podpisujących w ciemno nadal jest spora grupa
    a z drugiej niepodpisujących jest chyba równie duża jak nie większa.
    Jakaś namolna przedstawicielka tepsy namawiała mnie przez telefon
    na zmianę umowy, doszliśmy do porozumienia że prześle mi pocztą
    ja na spokojnie ja przeczytam, podpisze i odeśle lub wyrzucę
    do kosza jak nie będzie taka jak pani przez telefon obiecuje.
    Umowa przyszła i kurier od razu stwierdza że mam już w drzwiach
    przy nich podpisać bo on sie spieszy, po moim stwierdzeniu
    że miałem mieć czas spokojnie przeczytać i porównać ją stwierdził
    że albo podpisuje albo on pisze że zrezygnowałem z podpisu.
    Z jego zachowania wnioskuje że nie był zdziwiony moją rezygnacją
    i że nie była ona czymś wyjątkowym.
    Merketoidy wysyłając takie umowy liczą że jakiś procent ludzi
    podpisze w ciemno nie chcąc robić komuś problemów czy
    nieprzyjemności.