  • 81. Data: 2009-03-07 22:24:49
    Temat: Re: Umowa o internet
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Arek pisze:
    > Użytkownik crazy bejbi napisał:
    > [..]
    >
    > Sąd sam sobie zadecyduje, której stronie dać wiarę.
    > Poza tym co sugerujesz - że nie tylko okażą się złodziejami,
    > ale i będą składać fałszywe zeznania w sądzie?

    Ja patrzę z perspektywy operatora (bo nim jestem). Widziałem już
    kosmiczne tłumaczenia Klientów. Niemniej bez papierów to wogóle bym tego
    nie tykał (jako operator).

    wojtek

  • 82. Data: 2009-03-07 22:43:10
    Od: leon <l...@n...interia.pl>

    Dnia 07-03-2009 o 20:53:14 Arek <a...@e...net> napisał(a):

    > Od niedozwolonych klauzul to jest Sąd Antymonopolowy a nie UKE, tyle są
    > warte Twoje rady.

    jak zwykle cos gdzie s slyszal ale nie wie gdzie. od klauzul jest UOKiK

    > Widzę, że duch złodziejstwa w narodzie nie ginie :)

    ja widze ze duch trollowania nie ginie

    leon

  • 83. Data: 2009-03-07 23:09:37
    Od: Stefan <s...@w...pl>

    Dnia Sat, 07 Mar 2009 20:53:14 +0100, Arek napisał(a):

> [...]
    > warte Twoje rady.
    >
    > Widzę, że duch złodziejstwa w narodzie nie ginie :)

    Wcale nie poradziłem żeby się skarżył gdziekolwiek. Wystarczy że napisze ze
    wie gdzie sieś ma poskarżyć. I to w ostateczności.
    Doradziłem żeby się dogadał i zapłacił a wykorzystany internet - gdzie tu
    złodziejstwo?
    Zważ śmietanka z kim się ważysz i nie osądzaj ludzi po nagłówku.

    pozdro

  • 84. Data: 2009-03-07 23:47:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Arek pisze:

    > Bredzisz. Raczej oni bezumownie i bezprawnie korzystali z ich łącza - a

    Bezumownie? Przyłącze samo im się ulęgło? A może, biedactwo, się
    przybłąkało?

    Jakaś umowa na pewno była, a że nie ma nic na piśmie można twierdzić, że
    było to np. użyczenie.

    Bezprawności to już nawet nie będę komentował, bo ta brednia przekracza
    wszelkie granice.

    > takie ustalenie stanu faktycznego może ich kosztować dużo dużo więcej
    > niż to co teraz firma chce.

    ROTFL

  • 85. Data: 2009-03-07 23:48:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Arek pisze:

    > A więc nie powinien był korzystać z łącza.
    > I wszystko na temat.
    >
    > Naprawdę nie ma sensu bić piany o rzeczy oczywiste, a tą jest ta, że
    > na tym świecie wszystko kosztuje. I sąd też o tym wie.

    Jesteś mi winien milion złotych za to, że jestem narażony na czytanie
    twoich wypocin. Płać zaraz, złodzieju! ;-> (a to, że nie mam na piśmie
    żadnej umowy takiej treści - cóż... mogłeś tutaj nie pisać)

  • 86. Data: 2009-03-07 23:49:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Cavallino pisze:

    > Czyli umowa ustna nie jest z mocy prawa nieważna, a tylko istnieje ew.
    > problem w udowodnieniu iż została zawarta.

    Oraz jaką miała treść.

    A że tutaj roszczenie ma dostawca usługi, to on musi udowodnić, że nie
    była to jakaś darmowa promocja.

  • 87. Data: 2009-03-08 11:14:23
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:
    > Bezumownie? Przyłącze samo im się ulęgło? A może, biedactwo, się
    > przybłąkało?

    To, że Ci energetyka przyłączy prąd nie oznacza, że możesz sobie z niego
    korzystać i za niego nie płacić.
    I wszystko na temat.

    Sąd przyklepie dla firmy nakaz zapłaty jak ta lala.
    Założyłbym się, że bez mrugnięcia okiem nawet wtedy gdy będą składać
    fałszywe zeznania.

    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 88. Data: 2009-03-08 12:30:42
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Fri, 06 Mar 2009 22:48:22 +0000, tg napisał(a):
    /.../
    > Skoro firma ma papier ze korzystali (skoro napisali ze juz nie chca tzn.
    > ze conajmniej mieli podlaczone) to z niego skorzysta.

    A skąd wiesz - może mieli opłatę za internet 1 zł za miesiąc? Moze za 5 zł?
    Po to jest umowa żeby były spisane różne tam takie warunki?
    Może operator powiedział, że na próbę podłącza i po próbie dostarczy umowę
    i od tego momentu mają płacić, jak dostarczy?

  • 89. Data: 2009-03-08 12:39:53
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Sat, 07 Mar 2
    /.../

    > Bo albo zawarli umowę i powinni zapłacić albo jej nie zawarli i wówczas
    > korzystali bezprawnie, a za to mogą zapłacić i to dużo więcej.

    Nie musisz zawierać umowy żeby korzystać z internetu Firma ma prawo dostarczać
    Ci Internet za friko bo ma taki gest

  • 90. Data: 2009-03-08 12:43:25
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Sat, 07 Mar 2009 20:54:57 +0100, Arek napisał(a):

    > Użytkownik leon napisał:
    > [..]
    >
    > Ale świadczyła usługi, za które należy się zapłata.
    Nie należy się .Jak chcesz, żeby należała się zapłata - przedstawiasz
    cennik i umowę. Jak masz gest - nie przedstawiasz.