  • 101. Data: 2009-03-09 01:26:10
    Temat: Re: Umowa o internet
    Od: Smok Eustachy <s...@s...prv.pl>

    Arek pisze:

    > Swojego widzimisię.
    > Jeszcze do Ciebie nie dotarło, że u nas sądy robią co chcą, opss..
    > działają na podstawie doświadczenia życiowego?

    Nie pękaj będziemy Ci wysyłać paczki.

  • 102. Data: 2009-03-09 09:17:59
    Od: K...@w...pl.invalid (Kaziu)

    tg <a...@b...cpl> wrote:
    > przed zainstalowaniem zapewne zostali poinformowani o abonamencie, bo raczej
    > trudno sie decydowac na instalacje nie wiedzac ile taka przyjemnosc ma
    > kosztowac

    A to dlaczego? Umowa to kwestia do uzgodnienia - po ocenieniu "jakosci dzialania"
    Internetu mozna negocjowac z firma umowe i ustalac na ile wycenia sie taka
    usluge.

    --
    Kaziu

  • 103. Data: 2009-03-09 16:27:56
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    Użytkownik "Kaziu" <K...@w...pl.invalid> napisał w wiadomości
    > A to dlaczego? Umowa to kwestia do uzgodnienia - po ocenieniu "jakosci
    > dzialania"
    > Internetu mozna negocjowac z firma umowe i ustalac na ile wycenia sie taka
    > usluge.

    powodzenia

  • 104. Data: 2009-03-10 17:46:30
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Sun, 08 Mar 2009 12:14:23 +0100, Arek napisał(a):

    > To, że Ci energetyka przyłączy prąd nie oznacza, że możesz sobie z niego
    > korzystać

    Masz inny pomysł?
    Po co miałbym składać wniosek o przyłączenie, ponosić opłatę przyłączeniową
    by później nie korzystać z przesyłanej energii?
    Jeżeli "zamontują układ pomiarowy" i włożą wkładki bezpiecznikowe do zab.
    przedlicznikowego - to fru - cieszmy się z otrzymywania energii
    elektrycznej.

    > i za niego nie płacić.

    Tu jest inna sytuacja. Dostawa energii wiąże się z "przepływem" energii
    elektrycznej "przez licznik" na podstawie którego dokonuje się okresowych
    odczytów i w oparciu o nie - oblicza należność za pobraną energię.
    Aby to wszystko zadziałało - opłacasz wszystkie "duperele" o których
    pisałem wyżej - a w chwili montażu licznika MASZ JUŻ ZAWARTĄ UMOWĘ O
    SPRZEDAŻ ENERGII. Ponadto podpisujesz protokół zdawczo-odbiorczy, wpisywany
    jest stan układu rozliczeniowo - pomiarowego, nr plomb.

    Zupełnie nie adekwatny przykład wytoczyłeś z tą energią :)

  • 105. Data: 2009-03-10 17:51:59
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Sat, 07 Mar 2009 23:43:10 +0100, leon napisał(a):

    > ja widze ze duch trollowania nie ginie

    Ojjj Lijo ... teraz to pojechałeś po bandzie ;)
    Jesteś już na pewno w kolejce tuż za "Wiki" ;)