  • 1. Data: 2004-03-02 22:36:02
    Temat: Umowa o dzieło mozna do aktualizacji strony www???
    Od: "K" <k...@w...pl>

    cześć.

    MOje pytanie to: Czy można zawrzec umowę o dzieło na aktualizację strony
    www???
    Czy tego typu czynnośc podlega raczej pod umowe zlecenie.

    Gdzie mogę znaleźć umowe o dzieło, stricte dotyczącą:

    1. stworzenia strony www
    2. umowa tylko na aktualizcję strony www

    Z gory serdecznie dziękuję

    K.

  • 2. Data: 2004-03-02 22:42:40
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@n...e-wro.pl>

> [...]
    >
    > Gdzie mogę znaleźć umowe o dzieło, stricte dotyczącą:
    >
    > 1. stworzenia strony www
    > 2. umowa tylko na aktualizcję strony www

    hej!

    1. pewnie ze do aktualizacji strony www pasuje umowa o dzielo.
    jak najbardziej! w koncu chodzi o osiagniecie pewnego rezultatu (dzielo)

    2. tego juz nie wiem. poszukaj na google :)

    pozdro,
    konrad