  • 21. Data: 2019-07-23 12:15:57
    Temat: Re: Ujawnienie nazwiska sygnalisty-donosiciela
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 23.07.2019 o 09:23, ąćęłńóśźż pisze:
    > Oczywiście chodziło o przysłowiowego Jana Kow. , a nie TEGO J.K. ;-))
    >

    > -----

    tego Jana Kantego Pawluśkiewicza ?:)

    --
    I love love

  • 22. Data: 2019-07-23 14:25:13
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2019-07-21 o 22:10, Animka pisze:

    > Nieładnie jest donosić.
    > Jak juz dzwonisz to powiedz, że dzwonisz anonimowo i wyłącz prezentację
    > numeru. Poza tym-nie rób sąsiadom świństwa.

    Jak mówią dokumenty, za komuny co 7 donosił.
    W kręgach "Inteligencji" co 5.
    Dlaczego miało by się to zmienić?

  • 23. Data: 2019-07-23 16:35:45
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W kręgu homoseksualistów każdy, bo mieli na takiego haka.
    A krzyczą, że im teraz źle.

    -----

  • 24. Data: 2019-07-23 19:22:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.07.2019 o 16:35, ąćęłńóśźż pisze:
    > W kręgu homoseksualistów każdy, bo mieli na takiego haka.
    > A krzyczą, że im teraz źle.

    Nieprawda - balbinka nie krzyczy.

    --
    Shrek

  • 25. Data: 2019-07-23 19:23:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.07.2019 o 09:23, ąćęłńóśźż pisze:
    > Oczywiście chodziło o przysłowiowego Jana Kow. , a nie TEGO J.K. ;-))

    Dobra dobra - "ten" JK nazywa się JF:P

    --
    Shrek

  • 26. Data: 2019-07-23 20:39:21
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A Ptyś?

    -----

  • 27. Data: 2019-07-23 22:02:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.07.2019 o 20:39, ąćęłńóśźż pisze:
    > A Ptyś?

    NIe znam. Chyba że chodzi o salcesona. On też jakoś przycichł.

    --
    Shrek

  • 28. Data: 2019-07-23 22:29:57
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > Stara zasada służbo specjalnych mówi, ze nie powiedzą na epwno, tego, o
    > czym wiedzieć nie będą :-)

    Można spojrzeć na sprawę od ogona: Jak Straż Miejska ma coś z tym
    zrobić to KTO napisał zawiadomienie ma duże+ szansę wypłynąć w sądzie.
    Ja wolałbym nie żyć w kraju w którym WSZELKIE akcje da się uzasadnić
    anonimem.

    --
    A. Filip

  • 29. Data: 2019-07-24 00:02:04
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-07-23, A. Filip <a...@p...pl> wrote:

> [...]
    > zrobić to KTO napisał zawiadomienie ma duże+ szansę wypłynąć w sądzie.
    > Ja wolałbym nie żyć w kraju w którym WSZELKIE akcje da się uzasadnić

    Ale tak już jest i nic się z tym nie zrobi. W sprawach jak ta, ze
    spalaniem śmieci czy co to tam było, to jeszcze można sobie wyobrazić,
    że SM/policja nic nie zrobią, ale jak anonimowo powiadomisz służby o
    jakimś poważnym przestepstwie, to też nie mają tego sprawdzać?

    --
    Marcin

  • 30. Data: 2019-07-24 00:06:17
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>