  • 1. Data: 2006-04-06 11:54:04
    Temat: Udostępnianie warezów i piratów na emule
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Jak myślicie, czy już w Polsce jest dokumentowane, że np IP 83.10.320.30 w
    dniu 06-04-05 o godzinie 12.30 na eMule udostępniał piracką wersję
    chronionego prawem Windowsa XP i zgrany kamerą z kina film Brokeback
    Mountain?

    Kiedy należy się spodziewać otwarcia puszki Pandory? Jaki jest czas
    przedawnienia? Potencjalnie jest w Polsce kilka milionów przeświadczonych o
    niewinności kryminalistów.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 2. Data: 2006-04-06 12:08:40
    Temat: Re: Udostępnianie warezów i piratów na emule
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Jan Werbiński wrote:
> [...]
    > przedawnienia? Potencjalnie jest w Polsce kilka milionów
    > przeświadczonych o niewinności kryminalistów.

    Adresy IP nie popełniają przestępstw.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 3. Data: 2006-04-06 12:20:08
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Piotr Kubiak" <p...@m...liamg> napisał w wiadomości

    > Adresy IP nie popełniają przestępstw.

    Ale pod danym IP o danym czasie jest konkretny komputer należący do
    konkretnego obywatela, który świadomie lub nie uruchomił na nim funkcję
    udostępniania warezów.

  • 4. Data: 2006-04-06 12:29:24
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Jan Werbiński wrote:
> [...]
    >
    > Ale pod danym IP o danym czasie jest konkretny komputer należący do
    > konkretnego obywatela, który świadomie lub nie uruchomił na nim funkcję

    "Właściciel" jak mówisz nie odpowiada za swój komputer.
    Kto jest właścicielem komputera, w którym każda część należy do kogoś
    innego? Może co najwyżej odpowiadać ta osoba, która czyn popełniła.
    Wskaż metodę przejścia od adresu IP do tej osoby.

  • 5. Data: 2006-04-06 12:32:36
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Ale pod danym IP o danym czasie jest konkretny komputer należ?cy do
    > konkretnego obywatela, który ?wiadomie lub nie uruchomił na nim funkcję
    > udostępniania warezów.

    Pod danym IP jest teraz najczesciej router ... :)

    --
    Krzysiek, Kraków, http://www.kszysiek.prv.pl

  • 6. Data: 2006-04-06 12:39:35
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    > Wskaż metodę przejścia od adresu IP do tej osoby.

    Obraź anonimowo prezydenta na forum, nawołuj do przestępstwa, lub próbuj
    włamać się do banku internetowego. Taka sama metoda. Skuteczna w przypadku
    innych przestępstw.

  • 7. Data: 2006-04-06 12:44:08
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Jan Werbiński wrote:
> [...]
    >
    > Obraź anonimowo prezydenta na forum, nawołuj do przestępstwa, lub próbuj
    > włamać się do banku internetowego. Taka sama metoda. Skuteczna w

    A wiesz, że w więzieniach nie siedzą winni, tylko Ci, którzy dali się
    złapać?

  • 8. Data: 2006-04-06 12:51:19
    Od: Paweł <b...@m...com>

    wiadomości news:e12vk6$oga$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Kiedy należy się spodziewać otwarcia puszki Pandory? Jaki jest czas
    > przedawnienia? Potencjalnie jest w Polsce kilka milionów
    > przeświadczonych o niewinności kryminalistów.

    Nie bardzo rozumiem. O kim mówisz?

    --
    Paweł
    uwaga na hosting tpi.pl !!

  • 9. Data: 2006-04-06 13:05:13
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    KrzysiekPP wrote:

    > Pod danym IP jest teraz najczesciej router ... :)

    Operator ma trzymac logi przez ilestam... Wiec jak to siec osiedlowa to
    przez ilestam czasu mozna trafic po logach kto ciagnal. Potem... Amba,
    czyli przeszukanai u wszystkich 250 klientow sieci pewnie... jak sie
    polizeu uwezmie...
    ________________
    Gore, gore, gore!!! Horrory mniamusne, krwia ociakajace i oplywajace
    w bezsensownej sadystycznej nieraz przemocy. Dlaczego i co nas kreci
    w takich filmach, brutalnych, wrecz chorych? ... http://tiny.pl/md2f

  • 10. Data: 2006-04-06 13:13:00
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Operator ma trzymac logi przez ilestam... Wiec jak to siec osiedlowa to
    > przez ilestam czasu mozna trafic po logach kto ciagnal. Potem... Amba,

    Ta ... ale jak router nie ma opcji logowania ... ? W sumie jedyne co
    operator moze wtedy trzymac, to kiedy jaki uzytkownik miał MAC ... na
    umowie. Zakładając, ze DHCP było statyczne.

    --
    Krzysiek, Kraków, http://www.kszysiek.prv.pl