  • 61. Data: 2006-04-08 18:59:22
    Temat: Re: Udostępnianie warezów i piratów na emule
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Paweł Sakowski <p...@s...pl> writes:

    > Akurat ludzie od pakowania robią się więksi :)

    Na którejś z odwiedzanych stron WWW widziałem komunikat 'strona
    pozycjonowana przez klub kulturystyczny Paker' czy jakiś podobny :>

  • 62. Data: 2006-04-08 19:18:10
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>

    On 4/6/2006 9:43 PM, Jan Werbiński wrote:

    > Uprzednio pakując ich zipem.

    Ale po co? Chuck Norris zmieścił cały internet na dyskietce ;-)

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAMplug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor

  • 63. Data: 2006-04-08 19:51:49
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl> writes:

    > Ale po co? Chuck Norris zmieścił cały internet na dyskietce ;-)

    Yep, a Linux to tak szybki system operacyjny, że wykonanie pętli
    nieskończonej zajmuje mu jedynie 5 sekund :>

  • 64. Data: 2006-04-08 20:01:47
    Od: "Huckleberry" <n...@n...onet.pl>

    Użytkownik ""Piotr Dembiński"" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Na którejś z odwiedzanych stron WWW widziałem komunikat 'strona
    > pozycjonowana przez klub kulturystyczny Paker' czy jakiś podobny :>

    Idą do googla i mówią: "Ma być k**** na pierwszej pozycji!" ? ;)
    pozdrawiam