  • 1. Data: 2002-11-05 17:39:55
    Temat: Ucieczka z miejsca wypadku(nietypowa)
    Od: "Ester" <E...@o...pl>

    Kilka dni temu uderzylem w cudzy, zaparkowany samochod, po czym oddalilem
    sie nie zostawiajac na siebie namiarow.Czy jezeli mnie znajda(bo ktos mogl
    spisac numery), to cos mi za to grozi, czy tylko np.mandat i oczywiscie
    splata z mojego ubezpieczenie tamtego samochodu?

  • 2. Data: 2002-11-05 23:48:15
    Temat: Re: Ucieczka z miejsca wypadku(nietypowa)
    Od: Karol Marks <K...@k...net.pl>

    On Tue, 5 Nov 2002 18:39:55 +0100, "Ester" <E...@o...pl> wrote:

> [...]
    >spisac numery), to cos mi za to grozi, czy tylko np.mandat i oczywiscie
    >splata z mojego ubezpieczenie tamtego samochodu?
    A wiec tu TY! Mieszkasz kolo mnie na Bemowie i myslisz, ze ujdzie Ci
    to BEZKARNIE?

  • 3. Data: 2002-11-06 17:16:31
    Od: "Ester" <E...@o...pl>

    Uzytkownik "Karol Marks" <K...@k...net.pl> napisal w

    > A wiec tu TY! Mieszkasz kolo mnie na Bemowie i myslisz, ze ujdzie Ci
    > to BEZKARNIE?

    O czym Ty mowisz czlowieku?To bylo pytanie hipotetyczne i dalej jestem
    ciekawy odpowiedzi.

  • 4. Data: 2002-11-06 18:42:39
    Od: "Sibeling" <a...@o...com>

    na pewno kolegium i splata z Twojego ubezpieczenia
    kolegium za ucieczke z miejsca wypadku

  • 5. Data: 2002-11-06 18:56:38
    Od: "Ester" <E...@o...pl>

    Użytkownik "Sibeling" <a...@o...com> napisał w wiadomości

    > na pewno kolegium i splata z Twojego ubezpieczenia
    > kolegium za ucieczke z miejsca wypadku

    Post napisalem w pierwszej osobie,bo tak bylo najprosciej,ale to nie dotyczy
    mnie.
    Niestety widze,ze koles sie wykpi tanim kosztem.

  • 6. Data: 2002-11-06 21:25:22
    Od: Marcyś <m...@N...pl>

    Użytkownik "Sibeling" <a...@o...com> napisał w wiadomości

    > na pewno kolegium i splata z Twojego ubezpieczenia
    > kolegium za ucieczke z miejsca wypadku

    Co to jest kolegium?
    Jakiś nowy rodzaj kary?

  • 7. Data: 2002-11-08 20:10:40
    Od: "Brodek" <B...@O...pl>

    > na pewno kolegium i splata z Twojego ubezpieczenia
    > kolegium za ucieczke z miejsca wypadku

    Ubezpieczyciel wypłaci szkodę poszkodowanemu, ale w przypadku ucieczki
    regresem ściągnie pieniądze ze sprawcy.
    Pzdr
    Brodek