  • 21. Data: 2005-04-10 20:24:23
    Temat: Re: Uciazliwy kundel
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-04-10 12:10 :
    > Problem w tym, że skrzywdzisz psa, a nie właściciela. Może on się w ogóle do
    > psa nie przyznać i zwierzę zostanie skazane na dożywotni pobyt w schronisku,
    > bo nikt takiego ujadacza już nie weźmie :-(
    Nie sądzisz, że taki właściciel, który się nie przyzna do swojego psa,
    jest godny pogardy?
    w.

    --
    Jezus mu odpowiedział: "Zaprawdę, powiadam ci: Dziś ze Mną będziesz w raju"

    Łk. 23:43

  • 22. Data: 2005-04-10 20:39:46
    Od: "Slawek" <s...@i...pl>

    A co to pies winien ? Lepiej Pana zapakować i wywieźć do lasu, przywiązać do
    drzewa, ściągnąć gacie i dupę nasmarować miodem, z rana odebrać i będzie o
    wiele mądrzejszy :-)

    Pozdro Sławek

  • 23. Data: 2005-04-11 08:47:06
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *Leszek* wrote in <news:d3b2i0$eoi$1@opal.icpnet.pl> :

    > Tata
    > alkoholik bardzo cię bił?

    2 razy próbował - potem zaczął się bać, a co?

    --
    Jeśli mówisz do boga - to jest modlitwa.
    Jeśli bóg mówi do Ciebie - to nazywa się schizofrenia paranoidalna.

  • 24. Data: 2005-04-11 08:48:09
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *Leszek* wrote in <news:d3bot4$9jm$1@opal.icpnet.pl> :

    > Użytkownik "Ania" <a...@N...alpha.net.pl> napisał w wiadomości

    > Nie ma za co. Pies najlepszym przyjacielem człowieka.O 7,6 punkta przed
    > kobietą;)))

    to już wole ojca alkoholika niz bycie zoofilem.

  • 25. Data: 2005-04-11 08:52:33
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *Przemek R...* wrote in <news:d3b8do$5eg$1@inews.gazeta.pl> :

    > Art. 18 § 2. KK

    no i przeczytałem i co?

    pytał o przepisy. Czy znasz przepis wiatrówka? Czy każe podlega
    udzielenie niezwiązanej z pytaniem odpowiedzi. I nikt nikogo tu nie
    nakłaniał do popełnienia czynu zabronionego. ŚPPR

  • 26. Data: 2005-04-11 09:40:47
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "_ValteR_" <s...@n...thx> napisał w wiadomości

    > no i przeczytałem i co?
    >
    > pytał o przepisy. Czy znasz przepis wiatrówka? Czy każe podlega
    > udzielenie niezwiązanej z pytaniem odpowiedzi. I nikt nikogo tu nie
    > nakłaniał do popełnienia czynu zabronionego. ŚPPR

    sugerowanie by psa odstrzelic nie jest naklanianiem do przestepstwa?
    Ciekawe czy to samo w prokuraturze by powiedziano...
    Jasno z tego wynika o co chodzi.

    p.

    --
    http://www.love-office.com/forum/
    ... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 27. Data: 2005-04-11 10:37:17
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *Przemek R...* wrote in <news:d3dgn5$lr4$1@inews.gazeta.pl> :

    > sugerowanie by psa odstrzelic nie jest naklanianiem do przestepstwa?

    jak to odstrzelić? posiadanie broni wymaga zezwolenia. Nigdzie nic
    takiego nie proponowalem.

    > Ciekawe czy to samo w prokuraturze by powiedziano...

    jesli ty byś zgłaszał: "Panie, pojebało pana?"

    > Jasno z tego wynika o co chodzi.

    nie nadajesz sie na prawnika. "jasno wynika"

  • 28. Data: 2005-04-11 10:52:13
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > jak to odstrzelić? posiadanie broni wymaga zezwolenia. Nigdzie nic
    > takiego nie proponowalem.

    jasno wynika z twojego posta o co chodzi. Jezeli ktos to inaczej odebral
    niech napisze.

    ?

    > nie nadajesz sie na prawnika. "jasno wynika"

    akurat to nie ma w tym przypadku znaczenia.

    P.

  • 29. Data: 2005-04-11 11:35:00
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *Przemek R...* wrote in <news:d3dkt0$fmm$1@inews.gazeta.pl> :

    > Użytkownik "_ValteR_" <s...@n...thx> napisał w wiadomości

    > jasno wynika z twojego posta o co chodzi. Jezeli ktos to inaczej odebral
    > niech napisze.

    to nie ma znaczenia - autor o tym nie myślał.

    o nakłanianiu do czegokolwiek nie było tu mowy. rzekome odstrzelenie
    (o czym oczywiście nie było mowy) byłoby teoretycznym rozważaniem
    wielu możliwości (co jasno wynika z tego ze to nie była jedyna
    odpowiedź.

  • 30. Data: 2005-04-11 11:57:15
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > (o czym oczywiście nie było mowy) byłoby teoretycznym rozważaniem
    > wielu możliwości (co jasno wynika z tego ze to nie była jedyna

    co Ty bredzisz. To byla Twoja jedyna odpowiedz, jedyna Twoja opcja, to co
    inni zaproponowali
    nie ma utaj zadnego znaczenia, moze byc jedynie powodem dla ktoych oni tez
    by zostali o cos takiego oskarzeni.

    > wiecej kolo 7 - 8 rano. Co robic? Sa jakies przepisy, ktorymi mozna cos w
    > tej
    > sytuacji zdzialac?

    wiatrówka....

    jak chcesz mozemy sie zalozyc o pieniadze kto ma racje. Ja spelnie swoj
    obywatelski obowiazek.
    Oni ocenia czy ja sie osmieszam czy Ty przestepstwo popelniasz ok ?

    P.