  • 1. Data: 2005-04-09 19:45:03
    Temat: lex kontra lex polonica i na dokładkę legalis
    Od: "Maciej" <m...@t...pl>

    witam - mam oferty firm szedających w/w programy - może ktoś mi doradzić co
    najlepiej zakupić???? jakie są plusy i minusy tych programów

  • 2. Data: 2005-04-09 19:53:31
    Temat: Re: lex kontra lex polonica i na dokładkę legalis
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Maciej" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

    W Lex Polonica podzielono akty prawne na rozdziały - jest to bardzo
    uciążliwe. poz a tym korzysta on z "silnika" i ustawień Internet
    Exploratora. Jeśli ustawisz większe bezpieczeństwo, to będzie Ci co
    chwila zadawał głupie pytania. Może da się to jakoś obejść, ale mnie się
    nie udawało. Zakres merytoryczny chyba mniej więcej podobny. Legalisa
    nie używałem. Jeśli masz możliwość wyboru, to jednak polecam LEX-a.

  • 3. Data: 2005-04-09 20:00:17
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    > Jeśli masz możliwość wyboru, to jednak polecam LEX-a.

    Ja tez LEXa, ale LEX zdaje sie jest duzo drozszy od Polonici.

  • 4. Data: 2005-04-09 20:16:51
    Od: "RS" <s...@g...pl>

    > witam - mam oferty firm szedających w/w programy - może ktoś mi doradzić
    > co
    > najlepiej zakupić???? jakie są plusy i minusy tych programów

    (1) jeżeli jesteś kierowcą to z pewnością albo wzdychasz albo cenisz sobie
    mercedesa ...
    (2) jeżeli potrzebujesz tego typu program ... zawsze możesz sobie kupić
    namiastkę czy też podróbkę mercedesa, więc w takim przypadku NIE kupuj LEXa
    (3) jeżeli stać cię na dokupienie do LEXa komentarzy to fajnie, bo
    konkurencja ma je w cenie (mówię o wypasionych wersjach) z tym że tu
    powstaje pytanie czy jakikolwiek komentarz przypadkiem nie kończy się tam
    gdzie zaczyna się problem
    (4) na twoje pytanie nie można odpowiedzieć bo nie wiadomo co cię
    interesuje - np. jeżeli pracujesz na prawie miejscowym lub masz potrzebę
    sprawdzanie wpisów w KRS jesteś skazany na LEX, jeżeli cenisz sobie
    komentarze Becka to Legalis, jeżeli pwn to polonica itd.
    (5) chyba nie ma ludzika co by zadał kłam twierdzeniu, że na LEX pracuje się
    intuicyjnie i najłatwiej
    (6) ceny są prawie, prawie zbliżone ... negocjuj, strasz że kupisz inny
    (7) poczytaj dokładnie co zawiera jaka wersja, przetestuj
    (8) popytaj kolegów
    itd. itd. itd.

    RS

  • 5. Data: 2005-04-09 20:19:56
    Od: "Mecenas" <m...@p...pl>

    Użytkownik "Maciej" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
    > witam - mam oferty firm szedaj?cych w/w programy - może kto? mi doradzić
    > co
    > najlepiej zakupić???? jakie s? plusy i minusy tych programów

    Mam LEXa od początku ( jak był jescze na 1 dyskietce :))
    Próbowałem Polonice i Legalisa.
    Osobiście wolę jednak LEXa.
    Bardziej przyjazny dla użytkownika.
    Online.