  • 31. Data: 2005-04-11 13:08:24
    Temat: Re: Uciazliwy kundel
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    news:d3c13l$fbr$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik <b...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Co do zasady, to jednak bym najpierw przeprowadził rozmowę z sąsiadem -
    > właścicielem psa. Może idąc we dwóch, trzech sąsiadów. Na spokojnie przy
    > piwie. Być może właściciel psa nie zadaje s\obie z uciążliwości sprawy.

    ba .. mój sasiad był pełen dumy z tego jaki to piesek mądy ze szczeka gdy
    chce wejść... ;(
    rozmowa pomogła

    Piotr Żebrowski
    http://www.otwarte.com.pl

  • 32. Data: 2005-04-11 14:00:30
    Od: "Dorota D." <potforrrek@USUŃBLABLA.gazeta.pl>

    Użytkownik "Wojtek Szweicer" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Nie sądzisz, że taki właściciel, który się nie przyzna do swojego psa,
    > jest godny pogardy?

    Sądzę tylko tyle, że oddając psa do schroniska skrzywdzi się zwierzę, a nie
    właściciela. Powinno się wybierać takie metody ingerencji, aby to właściciel
    zapłacił za złe "wychowanie" psa, a nie sam pies.

    D.

  • 33. Data: 2005-04-11 19:42:38
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *Przemek R...* wrote in <news:d3domr$71i$1@inews.gazeta.pl> :

    > co Ty bredzisz. To byla Twoja jedyna odpowiedz, jedyna Twoja opcja, to co
    > inni zaproponowali

    Ja nic nie mówiłem...

    > nie ma utaj zadnego znaczenia, moze byc jedynie powodem dla ktoych oni tez
    > by zostali o cos takiego oskarzeni.

    o co? za słowa kogos innego?

    > ************pytanie************
    >
    > *********odpowiedz***********
    > wiatrówka....

    no to co to za przepisy ta wiatrówka?

    > jak chcesz mozemy sie zalozyc o pieniadze kto ma racje. Ja spelnie swoj
    > obywatelski obowiazek.

    nie zakładam sie nigdy, niezależnie od okoliczności. Namawiasz do
    hazardu?

    > Oni ocenia czy ja sie osmieszam czy Ty przestepstwo popelniasz ok ?

    zwisa mi to. Nawiasem: wiatrówka - no, kurtka taka...

    --
    Jeśli mówisz do boga - to jest modlitwa.
    Jeśli bóg mówi do Ciebie - to nazywa się schizofrenia paranoidalna.

  • 34. Data: 2005-04-11 19:56:32
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "_ValteR_" <s...@n...thx> napisał w wiadomości

    > Ja nic nie mówiłem...

    > o co? za słowa kogos innego?

    > no to co to za przepisy ta wiatrówka?

    do pistoletu, noza, bejsbola itd tez potrzebujesz przy rozboju ? Czy
    wystarczy niebezpieczne narzedzie?

    > nie zakładam sie nigdy, niezależnie od okoliczności. Namawiasz do
    > hazardu?

    > zwisa mi to. Nawiasem: wiatrówka - no, kurtka taka...

    te grupe czyta tez policja, wiec mam nadzieje ze nie bede musial ja donosic.

    p.

    --
    http://www.love-office.com/forum/
    ... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 35. Data: 2005-04-11 20:58:19
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *Przemek R...* wrote in <news:d3ekpi$59n$1@inews.gazeta.pl> :

> [...]

    to nie ja i kropka.

    > do pistoletu, noza, bejsbola itd tez potrzebujesz przy rozboju ? Czy
    > wystarczy niebezpieczne narzedzie?

    o co chodzi? Czy jest jakiś przepis nazwany wiatrówka? widze że znasz
    cały repertuar narzędzi do rozboju - może to raczej tobą powinni sie
    zainteresować?

    > te grupe czyta tez policja, wiec mam nadzieje ze nie bede musial ja donosic.

    na razie na topie sa pedofile wiec maja zajecie. Towarzystwo opieki
    nad zwierzetami tez czyta?

  • 36. Data: 2005-04-11 21:06:08
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > to nie ja i kropka.

    tak sobie to tluimacz

    > o co chodzi? Czy jest jakiś przepis nazwany wiatrówka? widze że znasz
    > cały repertuar narzędzi do rozboju - może to raczej tobą powinni sie
    > zainteresować?

    heh,

    > na razie na topie sa pedofile wiec maja zajecie. Towarzystwo opieki
    > nad zwierzetami tez czyta?

    zajmuja sie, prawdopodobnie ten ponizej jest u nich na "topie":

    a co do zwierzaka, to mam nadzieje ze ktos zglosi, albo sami sie tym zajma,
    bo od takiego pieprzenia komus sie moze
    w glowce poprzewracac i skrzywdzi jakiegos psiaka.

    P.

  • 37. Data: 2005-04-12 00:11:21
    Temat: Odp: Uciazliwy kundel
    Od: "albert" <a...@w...pl>

    > te grupe czyta tez policja, wiec mam nadzieje ze nie bede musial ja
    donosic.

    > p.

    rany boskie czy u ciebie wszyscy w domu zdrowi ?
    u mnie na dzielnicy pałęta się taki osobnik z podobnym podejściem do życia
    ale w niego to nawet dzieci rzucają kamieniami ot tak dla zabawy.

  • 38. Data: 2005-04-12 09:37:03
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "albert" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > u mnie na dzielnicy pałęta się taki osobnik z podobnym podejściem do życia
    > ale w niego to nawet dzieci rzucają kamieniami ot tak dla zabawy.

    to raczej ty sie powinienes zastanowic czy u Ciebie wszystko dobrze,
    murzynow tez bijecie?

    Po z atym badz laskaw nieco rozwijac mysl zanim zechcesz kogos obrazic.

    P.

  • 39. Data: 2005-04-12 10:13:05
    Od: "albert" <a...@w...pl>

    .

    > to raczej ty sie powinienes zastanowic czy u Ciebie wszystko dobrze,
    > murzynow tez bijecie?
    >
    > Po z atym badz laskaw nieco rozwijac mysl zanim zechcesz kogos obrazic.
    >
    > P.

    u mnie wszystko znakomicie
    murzynów nie bijemy, tutaj ani jednego nie ma.
    zastanawia mnie ta forma WY.. skąd takie naleciałości
    ale domyślam sie że to po poprzednim ustroju gdy w domu mówili
    wicie rozumicie towarzyszu.......
    co do rozwijania myśli sorry ale tu nie ma czego rozwijać.
    a analiza poprzednich twoich postów napawa smutkiem.

    tak przy okazji czy jesteś wskazać choć jedną osobe na grupie
    która cię lubi w jakis sposób albo chociaż szanuje ?
    bo udzielasz się jak tylko możesz bez względu na to czy cos wiesz czy nie,
    aby tylko zaistnieć, co zresztą wywołuje efekt odwrotny do zamierzonego
    niestety.
    więc jedyne reakcje są stricte rozrywkowe.
    tylko nie rozumiem dlaczego cię to drażni ?
    przecież właśnie chyba o to ci chodziło ?

  • 40. Data: 2005-04-12 10:32:04
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > zastanawia mnie ta forma WY.. skąd takie naleciałości
    > ale domyślam sie że to po poprzednim ustroju gdy w domu mówili

    pomysl moze zanim cokolwiek napiszesz.
    Wy jest odpowiedzia na
> [...]

    > co do rozwijania myśli sorry ale tu nie ma czego rozwijać.
    > a analiza poprzednich twoich postów napawa smutkiem.

    jestes prawpodobnie z tych psycholi co zwierzeta jak przedmiot traktuja

    > tak przy okazji czy jesteś wskazać choć jedną osobe na grupie
    > która cię lubi w jakis sposób albo chociaż szanuje ?

    moge wymienic kilka prostakow ktorzy w bardz podobny sposob najezdzaja.

    ostatnio na pl.rec.zwierzaki :

    bardzo podobny spososb wypowiedzi do
    -twojego
    -leszka (o dziwo nawet jego zdenerwowala ta wypowiedz)
    i wam pochodnych. [prawdopodobnie zmieniany tylko nick]

    Widzisz blad w moim rozumowaniu , napisz dokladnie w czym rzecz a nie
    dla zasady wypisuj takie chamskie teksty

    > bo udzielasz się jak tylko możesz bez względu na to czy cos wiesz czy nie,

    od tego sa grupy dyskusyjne, znowu mam to napisac?
    To nie jest poradnia prawna, jezeli Nie podoba Ci sie
    to co inni wypisuja, won na swoja www, zaloz forum
    i tam decyduj kto moze sie odzywac

> [...]
    > więc jedyne reakcje są stricte rozrywkowe.
    > tylko nie rozumiem dlaczego cię to drażni ?
    > przecież właśnie chyba o to ci chodziło ?

    drazni mnie jak prostak bez uzasdnienia probuje obrazic czlowieka.

    P.