  • 1. Data: 2005-04-09 21:44:06
    Temat: Komornik.... .
    Od: "Paula" <...@...C>

    Czesc,
    zalozmy, ze wygralam sprawe, dluznik ma mi zaplacic, mam klauzule
    wykonalnosci ide z tym do komornika.
    I tu mam pytznie z jakimi ewentualnymi kosztami moge sie liczyc? Jesli sa
    jakies to czy je mozna jakos odzyskac?
    Paula

  • 2. Data: 2005-04-09 21:59:30
    Temat: Re: Komornik.... .
    Od: "NeXuS" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Paula" <...@...C> napisała

    > Jesli sa jakies koszta , to czy je mozna jakos odzyskac?
    > Paula

    Ofkors :) , jeśli zapłaciłaś za sprawę , to bez problemu !
    Jeżeli darmozjad komornik ma z czego ściągać , to masz jak w banku ... :)

    Pozdr.

  • 3. Data: 2005-04-09 22:03:33
    Od: "Paula" <...@...C>

    > Ofkors :) , jeśli zapłaciłaś za sprawę , to bez problemu !
    > Jeżeli darmozjad komornik ma z czego ściągać , to masz jak w banku ... :)

    Czyli jak zaniose mu wyrok do egzekucji to nic nie musze komornikowi
    placic?
    Paula

  • 4. Data: 2005-04-09 22:22:35
    Od: "NeXuS" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Paula" <...@...C> napisał w wiadomości

    > Czyli jak zaniose mu wyrok do egzekucji to nic nie musze komornikowi
    > placic?

    Jeżeli sąd Cię zwolnił , to nie .... W innym przypadku Darmozjad poprosi o
    wpłatę
    " na poczet " - zapewne jakieś "grosze " ! :)))

    Pozdr.

  • 5. Data: 2005-04-09 23:30:07
    Od: "Sławomir Walczak" <w...@r...com>

    > " na poczet " - zapewne jakieś "grosze " ! :)))

    21% przeważnie

    Sławek

  • 6. Data: 2005-04-10 03:11:22
    Od: "NeXuS" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Sławomir Walczak" <w...@r...com> nabzdurzył ...

    > 21% przeważnie

    Wynagrodzenie Darmozjada to z reguły + 15 % sumy , ale PO wyegzekwowaniu
    Nie płacisz Ty , tylko dłużnik z każdej wpłacanej kwoty ... bez nerwów ! ! !
    :))))
    Na początek będzie to zaliczka na " koszty" wywiadowni - chyba , że masz
    pewne
    info o dłużniku - w zależności od sprawy kilka...dziesiąt ...set złotych !

    Pozdr.