  • 1. Data: 2003-12-16 17:33:19
    Temat: Uciążliwe warunki pracy -
    Od: Paulo <p...@g...pl>

    Witam

    Mój pracodawca ma zamiar przenieść dział informatyki do pomieszczenia o
    nazwie SERWEROWNIa (setki przewodów sieciowych, zasilających,
    kilkanaście serwerów i napewno uciążliwe warunki pracy).
    Przedzierałem się przez "prawo pracy", ale ogólnie pomieszczenie spełnia
    prawie wszystkie podpunkty, zostały tylko upierdliwe warunki, dla
    niektórych jednak nie jest to argument.

    Może ktoś z Was orientuje się jak wyglądają przepisy/normy pracy w takim
    miejscu? Ale podejrzewam że nie ma takiej definicji w polskim prawie...

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-12-17 07:12:54
    Temat: Re: Uciążliwe warunki pracy -
    Od: w...@p...onet.pl

    > Może ktoś z Was orientuje się jak wyglądają przepisy/normy pracy w takim
    > miejscu? Ale podejrzewam że nie ma takiej definicji w polskim prawie...

    Ty się nie zagłębiaj w przepisy tylko zapronuj 10 % podwyżki w związku z
    pogorszeniem warunków pracy i wszyscy będą szczęśliwi.

    A jeżeli chodzi o przepisy - Dział X kp. i przepisy z rozporządzenia w sprawie
    ogólnych przepisów bhp i kombinowanie z temperaturą (max to chyba 30 stopni)
    albo wymianą powietrza i wentylacji (przez to trzeba przebrnąć), albo
    oświetleniem (powinno być dzienne, a serwerownie to często sa bez okien)) oraz
    minimalną powierzchnią na jednego zatrudnionego - powodzenia, albo pogadaj z
    behapowcem czy innym takim

    Paweł

  • 3. Data: 2003-12-17 08:39:13
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > [........................]
    > Ty się nie zagłębiaj w przepisy tylko zapronuj 10 % podwyżki w związku z
    > pogorszeniem warunków pracy i wszyscy będą szczęśliwi.
    > [.......................]

    ROTFL Jakie "pogorszenie" i jaka w związku z tym
    podwyżka? Przecież warunki się *poprawią* gdyż
    serwerownie powinny posiadać *klimatyzację* ,
    a że "trochę" serwery "szumią" to i np. tkaczkom
    krosna na hali "szumią" i nie jest to podstawą do
    podwyżek płac. :)
    To tak jakby koniuszy domagał się podwyżki bo
    koń "pierdzi". Koniuszy <-> stajnia <-> konie, a
    informatyk <-> sieć <-> serwery_serwerownia. :)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Kłamstwo powtarzane sto razy staje się prawdą"

  • 4. Data: 2003-12-17 11:32:49
    Od: Paweł<w...@o...pl>

> [...]
    > serwerownie powinny posiadać *klimatyzację*,
    > a że "trochę" serwery "szumią" to i np. tkaczkom
    > krosna na hali "szumią" i nie jest to podstawą do

    jeżeli siedzę przy biurku, w przestronnym pokoju, pomalowanym
    według mojego gustu, z ładnym, szerokim oknem wychodzącym na
    piękny park, klimatyzowanym (dlaczego zakładasz że biuro nie ma
    klimatyzacji ????) w ciszy słuchając sobie radia a mają mnie posadzić
    w pokoju pełnym gratów (sorry, serwerów) najprawdopodobniej bez
    okien, z małą powierzchnią biurową, sztucznym oświetleniem z
    wiszącym nad głową systemem gaszenia i w dodatku "szumiącą"
    muzyczkąod rana do nocy (czy do kiedy tam pracujesz) to dla mnie
    jest to pogorszenie warunków pracy i znajdą się na to odpowiednie
    przepisy.

    > To tak jakby koniuszy domagał się podwyżki

    nie domagał bo domagać to sobie może albo i niedomagać.
    Zaproponować zawsze można.

    > informatyk sieć serwery_serwerownia. :)

    zależy jaki informatyk.

    Paweł