eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUbezpieczenie sprzetu rtv, wycena naprawy › Re: Ubezpieczenie sprzetu rtv, wycena naprawy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
    stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Fri, 10 Apr 2015 18:05:27 +0200
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:31.0) Gecko/20100101 Thunderbird/31.6.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ubezpieczenie sprzetu rtv, wycena naprawy
    References: <2...@g...com>
    In-Reply-To: <2...@g...com>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 21
    Message-ID: <5527f4cc$0$15671$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.6.6.110
    X-Trace: 1428681932 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15671 83.6.6.110:56249
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:747111
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 10-04-15 o 09:11, Kris pisze:
    > Miałem wykupione ubezpieczenie sprzętu rtv:
    > http://www.mbank.pl/download/ubezpieczenia/OWU/szcze
    golne-warunki-ubezpieczenia-sprzetu-elektronicznego-
    dla-klientow-bre-banku.pdf
    >
    >
    Zgłosiłem szkodę- uszkodzenie tabletu- spadł, pękł wyświetlacz, tablet
    przestał "widzieć" kartę pamięci, zrywa połączenia wifi.
    > Tablet kupiony kilka miesięcy temu jest na gwarancji. Opisałem
    > uszkodzenia, zrobiłem fotki wypełniłem formularze wymagane przez
    > ubezpieczyciela. Kilka dni temu dostałem informacje że mam dostarczyć
    > kosztorys naprawy. W pobliżu nie ma autoryzowanego przez producenta
    > serwisu a grzebanie przez nieautoryzowany spowodowałoby utratę
    > gwarancji. Czy ubezpieczyciel może domagać się abym to ja zlecił
    > wycenę czy powinno to być zrobione przez ubezpieczyciela? Czy mam
    > prawo odmówić i nie zgodzić się na wycenę przez nieautoryzowany
    > serwis i utratę gwarancji? Brak ważnej gwarancji to w pewnym sensie
    > obniżenie wartości sprzętu przecież.
    >

    No ale na jakiej podstawie ubezpieczyciel ma Ci wypłacić odszkodowanie w
    takiej, a nie innej wysokości?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1