  • 1. Data: 2002-01-23 10:20:51
    Temat: URLOP
    Od: "MC" <m...@h...pl>

    -- Witam, może Ktoś mi udzielić jakiejś bliższej informacji
    Czy po ukończeniu studiów zawodowych (licencjat) obowiązuje 2 letni okres do
    pełnego 26 dniowego urlopu. A może jest to 3 lata???
    Pozdrawiam.
    MC

  • 2. Data: 2002-01-23 12:45:31
    Temat: Re: URLOP
    Od: "Ana25" <a...@g...pl>

    Użytkownik MC <m...@h...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:2...@b...inetia.pl

> [...]
    do
    > pełnego 26 dniowego urlopu. A może jest to 3 lata???
    Z tego co wiem to do odstawy wymiaru urlopu po ukończeniu szkoły wyższej
    wlicza się 8 lat a więc do 26cio dniowego urlopu musiałbyś przepracować dwa
    lata. Jeżeli jest to pierwsza praca to możesz wziąć urlop po sześciu
    miesiącach, ale tylko połowę wymairu urlopu jaki Ci przysługuje - oczywiście
    jeżeli pracodawca się zgodzi. Dzial 7 Kodeksu Pracy Art. od 152 chyba - do
    155.

  • 3. Data: 2002-01-23 21:19:10
    Od: "Marek Bondaruk" <b...@s...pl>

> [...]
    oczywiście
    > jeżeli pracodawca się zgodzi. Dzial 7 Kodeksu Pracy Art. od 152 chyba - do
    -
    Przy okazji. Za to jak uzyskasz absolutorium na 5 letnich ciaglych studiach
    (bez licencjatu w miedzyczasie) do 26 dni urlopu musisz przepracowac az 6
    lat :-))
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 4. Data: 2002-01-24 10:22:37
    Od: "Pedro" <m...@m...org.pl>

> [...]
    studiach
    > (bez licencjatu w miedzyczasie) do 26 dni urlopu musisz przepracowac az 6

    czemu 6 ? a szkola srednia? :-)

    Pedro

  • 5. Data: 2002-01-24 11:15:37
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Pedro <m...@m...org.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a2on9s$gge$...@n...tpi.pl...
    > do

    > --
    > studiach
    > >
    > czemu 6 ? a szkola srednia? :-)

    Bo absolutorim to nie jest ukonczenie studiow w rozumieniu przepisow KP o
    wymiarze urlopu.
    I chyba poza wojskiem posiadanie absolutorim formalnie nic nie daje.

    Karol