  • 1. Data: 2002-09-04 15:48:07
    Temat: Tymczasowe prawo jazdy - jak mam jeździć?
    Od: "Marcus" <m...@i...pl>

    Hello!

    Wczoraj pan policjant odebrał mi prawo jazdy. Nie mam do niego pretensji, bo
    miał prawo - zbyt długo zwlekałem ze zmianą adresu na dokumencie (ponad
    przepisowe 30 dni od zmiany miejsca zameldowania). W zamian dostałem od
    niego taki świstek który pozwala mi jeździć przez 7 dni. Problem w tym, że
    wyrobienie nowego prawa jazdy prawdopodobnie będzie trwać dłużej, więc nie
    bardzo wiem jak mam jeździć za tydzień, jeśli nowego dokumentu w tym czasie
    nie dostanę...?

    W związku z tym mam pytanie: czy z w/w przyczyny ktokolwiek ma prawo odebrać
    mi możliwość jeżdżenia samochodem? A jeśli nie, to w czyjej gestii leży
    przedłużenie terminu ważności tego ,,tymczasowego prawa jazdy" do momentu
    odebrania właściwego?

    Marcus

  • 2. Data: 2002-09-04 18:04:55
    Temat: Re: Tymczasowe prawo jazdy – jak mam jeździć?
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Marcus" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    nie
    > bardzo wiem jak mam jeździć za tydzień, jeśli nowego dokumentu w tym

    Złamałeś prawo nie informując o zmianie adresu w ciągu 30 dni.To samo
    prawo mówi że policjant może wystawić pokwitowanie na 7 dni.Musisz
    ponieść konsekwencje lub dalej łamać prawo .

    Leszek

  • 3. Data: 2002-09-04 18:37:28
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

> [...]
    > miał prawo – zbyt długo zwlekałem ze zmianą adresu na dokumencie (ponad
    > przepisowe 30 dni od zmiany miejsca zameldowania).

    W jaki sposob policjant sie dowiedzial, ze zmieniles adres zameldowania?

    Karol

  • 4. Data: 2002-09-04 19:06:56
    Temat: Re: Tymczasowe prawo jazdy ? jak mam je?dzić?
    Od: "Marcus" <m...@i...pl>

    > W jaki sposob policjant sie dowiedzial, ze zmieniles adres zameldowania?

    Niedawno zmieniałem samochód i w dowodzie rej. jest już nowy adres.

    Marcus

  • 5. Data: 2002-09-05 04:13:41
    Od: "Michał M." <m...@b...pop.pl>

    > Niedawno zmieniałem samochód i w dowodzie rej. jest już nowy adres.
    >
    > Marcus

    no tak, trzeba było zmienić i to i to , ja na starych adresach jeździłem ze
    3 lata , ale miałem i tu i tu ten sam :)

    Pozdrawiam Michał