    From: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Tygodniowy czas pracy obowiązujący w Polsce
    Date: Tue, 2 Aug 2005 21:40:06 +0200
    Sender: s...@p...onet.pl@157.25.165.95

    news:42efc4ac$1@news.home.net.pl...

    > Wiele, wiele razy miałem okazję przekonać się, że to tak nie działa. Za to
    > ten argument często i gęsto jest przytaczany. Głównie z wygody.

    Popieram. Jesli kogos nie stac na zatrudnianie pracownikow, to niech sam
    zakasze rekawy, albo skonczy prowadzic DG - jego miejsce na rynku zajmie
    taki, ktory zarobi i na siebie i na pracownikow i na podatki. Jesli Cie nie
    stac na drogi samochod to masz dwa wyjscia - nie kupic go, albo go ukrasc -
    podobna regula obowiazuje przy prowadzeniu biznesu - nie stac Cie, nie
    prowadz go - Twoje miejsce zajma zaradniejsi od Ciebie!
    Polscy biznesmeni tymczasem chca sie dorobic w szybkim czasie willi z
    basenem - kosztem wyzysku pracownikow. Oczywiscie przyklad i przyzwolenie
    przychodzi z gory.

    Pozdrawiam
    SDD