  • Data: 2005-08-02 19:33:06
    Temat: Re: Tygodniowy czas pracy obowiązujący w Polsce
    Od: Andrzej <a...@n...in.poland> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 02 Aug 2005 21:08:28 +0200, januszek napisał(a):

    > Wiele, wiele razy miałem okazję przekonać się, że to tak nie działa.
    > Za to ten argument często i gęsto jest przytaczany. Głównie z wygody.

    Ja nie twierdze, ze to jedyny powod.
    Ale praawda jest taka, ze te obciazenia sa za duze - zwlaszcza dla malych
    przedsiebiorcow, ktorzy prowadza rodzinny interes.

    Zjawisko to (wykorzystywanie pracownikow) jest dodatkowo spotegowane przez
    zbyt duze bezrobocie i lek ludzi o prace (wiec sie mocno nie sprzeciwiaja)

    Andrzej.