  • Data: 2005-08-03 04:03:27
    Temat: Re: Tygodniowy czas pracy obowiązujący w Polsce
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Artur Ch. wrote:

    > W związku z .... ?

    Co w związku z ...

    > To ile podatku odprowadzasz od zera (0) ?

    Ok 70% od tego co daję pracownikowi na rękę.

    Ja za zero pracowników nie zatrudniam, bo ustawa o wolontariacie to inna
    bajka.

    > Zostaje wypracowana przez przedmiotowego pracownika.

    Co dokładnie niczego nie zmienia.
    To właśnie pracownik musi się napracować 70% więcej żeby dostać swoją
    kasę do ręki.

    > To jest odliczane /odejmowne/ od brutta pracownika. Pracownik "na papierze"
    > zarabia 849zł - "do ręki" otrzymuje ~600zł

    a pracodawca musi jeszcze drugie tyle dołożyć z własnej kieszeni, którą
    to właśnie pracownik swoją pracą musi zapełnić.

    > Czyli Twoim zdaniem pracodawca to instytucja charytatywna, ot tak ma kaprys
    > i rozdaje pieniądze ludziom zwanym "pracownikami".
    > Czy nie wydaje Ci sie że firmę /każdą/ tworzą ludzie?
    > Jest pracodawca, jest pracownik - każdy z ich wnosi do firmy swoją osobę,
    > swoją wiedzę, doświadczenie itd.
    > Bez pracodawcy - nie ma firmy - bez pracownika - takze nei ma firmy,
    > ponieważ KTOŚ musi wypracować przychód dla firmy.

    Jeżeli ten pracownik musi zasuwac na siebie i drugie tyle na państwo to
    co się dziwisz, że przychody firmy marne.

    > A drzewiej to jak było?
    > Pracodawca /badylarz, piekarz/ nie musieli opłacać żadnych podatków?
    > Gospodarka stoi ledwo na nogach..... to wina pracowników - tak wynika z
    > Twoich wywodów.

    Nie pracowników, tylko morderczych podatków, które zabiajają miejsca pracy.