  • Data: 2005-08-02 20:46:17
    Temat: Re: Tygodniowy czas pracy obowiązujący w Polsce
    Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Ja nie twierdze, ze to jedyny powod.
    > Ale praawda jest taka, ze te obciazenia sa za duze - zwlaszcza dla malych
    > przedsiebiorcow, ktorzy prowadza rodzinny interes.

    nie jest to ma firma , gość ma kilka sklepów plus hurtowanie , wiec mała
    rodzinna firma go nazwac nie mozzna

    moj wujek prowadzi firmę, zatrudnia 1 pracownika ale kurde nie wyzyskuje go
    tak, jak trzeba to sam stoi i robi równiez itd

    > Zjawisko to (wykorzystywanie pracownikow) jest dodatkowo spotegowane przez
    > zbyt duze bezrobocie i lek ludzi o prace (wiec sie mocno nie sprzeciwiaja)

    ano to prawda sama jestem po studiach i juz sporo szukam pracy i to własnie
    tacy jak on wykorzystują

    dzieki z odp

    pozdr.

    Aska