  • Data: 2006-11-29 13:29:22
    Temat: Re: Tworzenie oprogramowania - działalność?
    Od: "gg" <d...@d...d.> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof Stachlewski" <s...@f...pl> napisał w wiadomości
    news:ekjtnm$gkm$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > A jeśli mam intencje późniejszego sprzedawania, a na razie nie
    > sprzedaję,
    > to powinienem? Nie chciałbym, żeby się potem darmozjady przyczepiły
    > i wlepiły karę za ileś-tam czasu bez działalności.

    Nie bierzesz kasy to nie prowadzisz działalności.
    Jak ktoś zasadzi sobie sad koło domu i sam zajada się owocami to nie płaci
    podatku od tego.
    Ale jak po paru latach ma dużo owocu i zaczyna nim handlować na bazarku to
    już fiskus wyciąga łapkę po haracz i wtedy należałoby już zarejestrować
    DG.

    --
    pozdr
    P.