  • Data: 2006-11-30 13:35:26
    Temat: Re: Tworzenie oprogramowania - działalność?
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 29 Nov 2006 15:02:10 +0100, Przemyslaw Osmanski napisał(a):

    > A na serio, nie ma znaczenia, czy wiesz, czy nie wiesz, ze dany produkt
    > bedzie pozniej sprzedawany. Nawet jakbys z pelna premedytacja pisal
    > program ktory pozniej ma byc sprzedawany, to do momentu zaistnienia
    > przychodow, lub kosztow (ktore chcialbys jako koszty wpisac) lub
    > zatrudnienia dodatkowej osoby, nie prowadzisz dzialalnosci gospodarczej.
    > I nikt do tego nie ma prawa sie przyczepic.

    Tak, że DG zaczyna się w momencie pierwszego dochodu to było bardzo dawno
    temu. A ja powtórze tu pytanie którena grupie pl.soc.prawo.podatki zadaje
    zawsze Gotfryd Smolik: Czy naprawde sądzisz, że wynajęcie hali fabrycznej,
    zatrudnienie dwustu ludzi i produkcja na magazyn to nie jest działalność
    gospodarcza. I drugie: przypominam, że był już wyrok SN w którym
    sprowadzenie z zagranicy samochodu w kolorze wcześniej wybranym przez
    klienta uznano za DG właśnie dlatego, że ten wybór koloru dowodził iż
    samochód był sprowadzony W CELU sprzedaży.