  • Data: 2006-12-01 08:54:49
    Temat: Re: Tworzenie oprogramowania - działalność?
    Od: "Krzysztof Stachlewski" <s...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    <m...@g...com> wrote in message news:ekmtd8$bnr$2@nemesis.news.tpi.pl...

    > Liczy się nie fakt osiągania przychodu, ale cel. Jeżeli celem jego
    > działania jest osiąganie przychodu, to jest to już działalność gospodarcza.

    A jak jeszcze nie jestem pewien celu, to muszę zakładać, czy nie?
    Albo jak cel mi się zmieni.
    Czy muszę wtedy jakoś (jak??) udowadniać, że z początku miałem inny cel?

    Czy w takim razie każda hobbistyczna działalność, która później przerodzi się
    w zarobkową jest karana uznaniem, że od początku była zarobkowa?

    Stach