  • Data: 2020-07-10 18:43:35
    Temat: Re: Trzecia tura
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:XnsABF6B635B5F7Abudzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    >Serio? Uwazasz ze prawo powinno zajmowac sie kazdym aspektem zycia w
    >kazdym, chocby najbardziej nieprawdopodobnym przypadku?

    Ale dlaczego najbardziej nieprawdopodobnym ?

    Jeden moze wygrac, drugi moze wygrac, to i remis moze byc.

    Zreszta zauwaz, ze w wielu miejscach ten remis przewidziano i dopisano
    procedure - a tu nie ... co szkodzi dopisac, ze w razie rownego wyniku
    wybory sie powtarza.

    >To ze prawo omawia sto innych nieprawdopodobnych przypadkow nijak
    >imo
    >nie udowadnia ze powinno omowic sto pierwszy.
    >IMO własnie po to mamy sedziow zeby w takiej sytuacji gdyby sie
    >zdarzyła, potrafili sprawe ogarnac.

    Ale sedziowie maja dzialac na podstawie przepisow prawa.

    I co maja zrobic w takim przypadku ?

    J.