  • Data: 2020-07-12 12:18:43
    Temat: Re: Trzecia tura
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-07-12 o 10:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Jako mozliwy - i owszem.
    > Ale jako bardzo mało prawdopodobny.

    Ale jest oczywisty do ujęcia w przepisach.

    > Jak czesto jest remis w wyborach gdzie głosuje ponad 20 milionów ludzi?

    Ale to zupełnie co innego.
    Remis jest stanem możliwym, on jest mało prawdopodobny,
    ale można ustalić co wtedy gdyby wystąpił.
    Choćby dwa zdania.

    > Jak juz powiedziałem wczesniej - nie zgadzam sie.
    > Prawo i tak jest rozrosniete ponad miare.

    To wolałbyś, żeby prawo przewidywało tylko powiedzmy
    5 przypadków a w pozostałych 20 nie widziałbyś co robić
    i za każdym razem jakieś procedury typu sądy, procesy, odwołania,
    orzeczenia SN i potem nowelizacja czy jednak wolałbyś wiedzieć
    w większości przypadków od razu jaki jest Twój status.
    Nie zgadzasz się, a chciałbyś chaosu prawnego.

    Tak, w tej obecnej.