  • Data: 2020-07-10 22:00:01
    Temat: Re: Trzecia tura
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Ale dlaczego najbardziej nieprawdopodobnym ?

    Nie chce mi sie tłumaczyc dlaczego przy prawie 20 mln głósów remis jest
    bardzo mało prawdopodobny...

    > Jeden moze wygrac, drugi moze wygrac, to i remis moze byc.
    >
    > Zreszta zauwaz, ze w wielu miejscach ten remis przewidziano i
    > dopisano procedure - a tu nie ... co szkodzi dopisac, ze w razie
    > rownego wyniku wybory sie powtarza.

    > Ale sedziowie maja dzialac na podstawie przepisow prawa.
    >
    > I co maja zrobic w takim przypadku ?

    Orzec to co oczywiste.
    Zreszta nie musi byc remisu.
    Juz roznica rzedu np 1000 głosów bedzie sprawiała ze pare blędów, kilka
    protestów i wybory sa nierozstrzygniete.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?