  • Data: 2020-07-12 21:59:59
    Temat: Re: Trzecia tura
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Z różnych powodów.

    :)

    > Pożar magazynu z kartami,

    O, to ciekawe.
    Ile czasu przed wyborami? Chyba niezbyt madre byłoby trzymanie ich w
    jednym miejscu...? A jak w kilku to bedzie tylko troche brakowało -
    jest tyle drukarni, na pewno w sprawnie zorganizowanym panstwie da sie
    to przygotowac.

    > śmierć kandydata w
    > drugiej turze,

    No to na taka okolicznosc chyba mamy prawo?

    > pierdolnięcie asteroidy,

    Stan kleski zywiołowej?

    > zielone ludziki,

    Widze ze zaczynasz sie ze mna zgadzac ze mamy zbyt niejasne prawo co do
    ewentualnego ladowania kosmitów... :)

    > awaria
    > systemu

    Jakiego systemu?

    > lub cokolwiek innego czego nie przewidziano.

    Hmm...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"