  • Data: 2020-07-12 21:59:59
    Temat: Re: Trzecia tura
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Ale jest oczywisty do ujęcia w przepisach.

    IMO jezeli juz miałby byc taki przepis to powinien mowic o minimalnej
    roznicy.

    > Ale to zupełnie co innego.
    > Remis jest stanem możliwym, on jest mało prawdopodobny,
    > ale można ustalić co wtedy gdyby wystąpił.
    > Choćby dwa zdania.

    > To wolałbyś, żeby prawo przewidywało tylko powiedzmy
    > 5 przypadków a w pozostałych 20 nie widziałbyś co robić
    > i za każdym razem jakieś procedury typu sądy, procesy, odwołania,
    > orzeczenia SN i potem nowelizacja czy jednak wolałbyś wiedzieć
    > w większości przypadków od razu jaki jest Twój status.
    > Nie zgadzasz się, a chciałbyś chaosu prawnego.

    Zalezy jak bardzo prawdopodobne sa te przypadki ale co do zasady - tak,
    po to sa sady.
    Jeżeli taka sytuacja wydarzyła by sie 10 razy w roku to moze jest
    potrzebny szczegółowy przepis.
    Ale dla sytuacji która nigdy nie wystapi?

    > Tak, w tej obecnej.

    Jeżeli chodzi o obecna to mam wrazenie ze nie chodzi o brak
    przepisów...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert