  • 1. Data: 2003-09-04 18:43:13
    Temat: Transport poazdu
    Od: "Kubaz" <k...@w...pl>

    Mam zamiar kupic motorower, 300 km od miejsca zamieszkania, jak wyglada
    sprawa papierow? Czy jesli policja zatrzyma to wystarczy ze pokaze umowe
    kupna-sprzedazy z dzisiejsza data i dowod rejestracyjny na poprzedniego
    wlasciciele? A co z ubezpieczeniem? czy przechodzi na mnie w dniu
    transportu?

    kubaz

  • 2. Data: 2003-09-04 18:53:37
    Temat: Re: Transport poazdu
    Od: "Mor" <m...@m...neostrada.pl>

    30 dni jezdzisz na oc poprzedniego właściciela, w tym też czasie musisz
    przerejestrować.

  • 3. Data: 2003-09-04 20:48:20
    Od: "Kubaz" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Mor" <m...@m...neostrada.pl> napisał w wiadomości
    > 30 dni jezdzisz na oc poprzedniego właściciela, w tym też czasie musisz
    > przerejestrować.

    a na dowodzie rejestracyjnym poprzednika tez moge jezdzic 30 dni?

    kubaz

  • 4. Data: 2003-09-05 10:32:28
    Od: "Mor" <m...@m...neostrada.pl>

    Tak 30 dni, tylko musisz mieć przy sobie umowę przenoszącą własność pojazdu,
    bo jak cię policja zatrzyma to musisz wykazać legalne pochodzenie pojazdu.