  • 1. Data: 2003-09-04 17:11:06
    Temat: prosze o porade-ugoda
    Od: "jajus" <j...@p...fm>

    Jakies 3 m-ce temu podalem pracodawce do sadu pracy o odszkodowanie za
    bezprawne wypowiedzenie umowy. 1 miesiac po tym wnioslem pozew o
    wynagrodzenie za prace. W tej pierwszej sprawie 3 tyg. temu zawarlem ugode
    przed sadem o tresci "na zaspokojenie wszelkich roszczen pozwany x
    zobowiazuje sie zaplacic powodowi y kwote 4 tys zl w terminie 14 dni od daty
    zawarcia ugody z odsetkami na wypadek zwloki". Teraz pracodawca (juz byly)
    mowi ze nie mam szans na wygranie drugiej sprawy bo ugoda obejmuje
    "wszystkie roszczenia" takze i z tej drugiej sprawy. Czy to prawda? Mozna to
    tak interpretowac? Sprawa byla tylko o odszkodowanie a nie o wynagrodzenie,
    nic wiecej nie ma w ugodzie napisane na temat drugiej sprawy. Czy pracodawca
    ma racje? Obie sprawy maja calkiem inne sygnatury akt. Zawierajac ugode nie
    bylo mowy ze obejmuje cos wiecej niz odszkodowanie.

    Dziekuje za szybka odpowiedz.

    jajus

  • 2. Data: 2003-09-04 19:06:53
    Temat: Re: prosze o porade-ugoda
    Od: "Ben" <b...@o...pl>

> [...]
    > ma racje? Obie sprawy maja calkiem inne sygnatury akt. Zawierajac ugode nie
    > bylo mowy ze obejmuje cos wiecej niz odszkodowanie.

    Moze być problem jeśli w ugodzie zapisaliście, że "wyczerpuje ona wszelkie
    roszczenia wynikające ze stosunku pracy". Jeśli nie - pracodawca nie ma racji
    Ben