  • 1. Data: 2003-09-04 17:36:05
    Temat: Odcięcie od CO, cd.
    Od: Marek <n...@m...earth>

    Witam, poruszałem kiedys temat cofnięcia wydanego wczesniej pozwolenia
    na odcięcie się od sieci centralnego ogrzewania. Kolejne pismo jakie
    otrzymałem podtrzymuje decyzje zarzadu spółdzielni powołujac się na:
    Dz. U. Nr 89/25 z 07.07.1994 oraz dz. U. Nr 75 z 15.06.2002 poz690.
    W zwiazku z tym dwa pytanka: O czym mówi ten pierwszy DzU? szukałem na
    sejm.gov.pl ale nie znalazłem takiego dziennika. A drugie pytanie: Ten
    drugi Dz.U to 75stron a4, czy nie powinno sie podać jakiegoś konkretnego
    paragrafu, odnoszącego się do sprawy? Bo sam tytuł Dziennika nijak sie
    ma do problemu.
    Z góry dzięki

  • 2. Data: 2003-09-14 11:39:35
    Temat: Re: Odcięcie od CO, cd.

> [...]
    > drugi Dz.U to 75stron a4, czy nie powinno sie podać jakiegoś konkretnego
    > paragrafu, odnoszącego się do sprawy? Bo sam tytuł Dziennika nijak sie

    to drugie to najprawdopodobniej (bo chyba jest błąd w dacie wydania nie
    15.06.2002 a 12.04.2002) ROZPORZĄDZENIE MINISTRA INFRASTRUKTURYz dnia w sprawie
    warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie.
    a to pierwsze to pewnie prawo budowlane jest rzeczywiście z 07 lipca 1994 (były
    jednak nowelizacje i tekty jednolite) z tyjm że z resztą namiarów coś nie tak.

    Nie wiem na czym dokładnie polega problem więc więcej narazie nie pomogę -
    Pozdrawiam Polokoktas