  • 1. Data: 2004-07-30 15:11:23
    Temat: Toaleta
    Od: "Carlos" <c...@i...net.pl>

    Pytanie durne wrecz banalne...

    Restauracja bardziej bar, siedze jem nagle czuje potrzebe a ubikacja platna
    ? Czy moga tak od klienta zadac kaski za siusiu ??

  • 2. Data: 2004-07-30 15:53:46
    Temat: Re: Toaleta
    Od: "Roman G." <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Carlos <c...@i...net.pl> napisał(a):

    > Restauracja bardziej bar, siedze jem nagle czuje potrzebe a ubikacja platna
    > ? Czy moga tak od klienta zadac kaski za siusiu ??

    Skorzystaj, a potem poproś o paragon fiskalny ;-)

  • 3. Data: 2004-07-30 16:16:43
    Od: "Carlos" <c...@i...net.pl>

    Użytkownik "Roman G." <r...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:cedqu9$kji$1@inews.gazeta.pl...

    > Skorzystaj, a potem poproś o paragon fiskalny ;-)
    >
    > --
    http://www.gazeta.pl/usenet/

    I co jak to jest wowczas liczone jako usluga ???
    A co bedzie jesli nie beda chcieli wydac paragonu fiskalnego ??

  • 4. Data: 2004-07-30 16:26:21
    Od: "Roman G." <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Carlos <c...@i...net.pl> napisał(a):

    > A co bedzie jesli nie beda chcieli wydac paragonu fiskalnego ??

    Zawiadomisz urząd skarbowy.

    Głowę daję, że paragonu nie dadzą, ale ...z pieniędzy też zrezygnują ;-))

  • 5. Data: 2004-07-30 16:58:24
    Od: Wiktor <w...@l...WYTNIJ.com>

    Dnia Fri, 30 Jul 2004 17:11:23 +0200, Carlos napisał(a):

    > Pytanie durne wrecz banalne...
    >
    > Restauracja bardziej bar, siedze jem nagle czuje potrzebe a ubikacja platna
    > ? Czy moga tak od klienta zadac kaski za siusiu ??

    A może zmień lokal jeśli masz wybór? Mnie jeszcze się nie zdażyło, żeby
    kazali sobie gdziekolwiek za taką podstawową wygodę płacić. To też
    świadczy o poziomie miejsca :(.

    --
    Pozdrawiam weekendowo
    Wiktor

  • 6. Data: 2004-07-30 17:33:09
    Od: "Carlos" <c...@i...net.pl>

    Najbardziej mnie wkurza jak w tym lokalu ludzie siedza dajmy na to godzina
    1:00 w nocy a tu wlasciciel bezczelnie "ZAMYKAMY PROSZE WYJSC"

  • 7. Data: 2004-07-30 17:39:15
    Od: Wiktor <w...@l...WYTNIJ.com>

    Dnia Fri, 30 Jul 2004 19:33:09 +0200, Carlos napisał(a):

    > Najbardziej mnie wkurza jak w tym lokalu ludzie siedza dajmy na to godzina
    > 1:00 w nocy a tu wlasciciel bezczelnie "ZAMYKAMY PROSZE WYJSC"

    Nie ma głowy do biznesu i nie potrafi docenić klientów, których ma. Jego
    strata, choć Tobie też nie zazdroszczę takiej sytuacji :(

    --
    Wiktor

  • 8. Data: 2004-07-31 09:23:37
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > Zawiadomisz urząd skarbowy.
    >
    > Głowę daję, że paragonu nie dadzą, ale ...z pieniędzy też zrezygnują ;-))

    w Sopocie w Zlotym Ulu na monciaku (dobrej klasy knajpa)
    ciec przy toalecie mowi zawsze "Daj co łaska"

    P.

  • 9. Data: 2004-07-31 10:47:22
    Od: "Brunet" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Rokicki"
    <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> napisał w wiadomości

    > w Sopocie w Zlotym Ulu na monciaku (dobrej klasy knajpa)
    > ciec przy toalecie mowi zawsze "Daj co łaska"
    >
    > P.

    No dobra ale mowi daj co laska a nie perfidnie 50 groszy bo jak nie to
    prosze isc na ulice